Сервіс Glovo поділився результатами роботи перших мікрофулфілмент центрів в Україні

Сервіс Glovo поділився результатами роботи перших мікрофулфілмент центрів в Україні

13.10.2021 12:15
  1347
Дарія Осіїк

13 жовтня на прес-брифінгу у приміщенні діючого мікрофулфілмент центру Glovo Express генеральний менеджер компанії Glovo у Східній Європі та Центральній Азії Дмитро Расновський поділився деталями щодо бізнес-напряму Q-Commerce та розповів про роботу мережі в Україні.

Читати російською мовою

Компанія Glovo продовжує розвивати та нарощувати експертизу в нових напрямках кур’єрської доставки, зокрема, Q-Commerce (quick-commerce), що представляє нове покоління доставки продуктів і товарів широкого вжитку у містах за 20 хвилин. Ця бізнес-модель дозволяє суттєво розвинути інфраструктуру міст, і створює можливості нового користувацького досвіду.

Доставка за 20 хвилин і менше можлива шляхом відкриття мережі мікрофулфілмент центрів або dark stores, які у Glovo отримали назву Glovo Express. Компанія аналізує логістичні особливості міст, обирає райони та визначає радіуси покриття, у яких можливо швидко здійснити доставку для користувачів додатку Glovo. Після цього облаштовує приміщення відповідно до спеціальних норм зберігання продуктів, заповнює товарами та запрошує на роботу пікерів — збирачів замовлень.

В Україні вже працюють 14 мікрофулфілмент центрів у Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі та Львові. До кінця 2021 року компанія планує запустити ще сім локацій Glovo Express у найбільших містах України. Наприклад, відкриті локації Glovo Express у Києві вже покривають 60% площі міста. Основна мета компанії: забезпечити покриття міст мікрофулфілмент центрами на 80% і більше.

Асортиментний ряд Glovo Express представлений 1000 одиниць товарів таких категорій як бакалія, солодощі та снеки, молочні продукти, товари для дітей, безалкогольні й алкогольні напої, тютюнові вироби, товари для тварин та засоби особистої гігієни. Асортимент товарів поступово розширюють продукцією обмежених термінів споживання, наприклад, свіжим м’ясом і рибою, овочами та фруктами тощо.

Наявність власних і спеціально обладнаних приміщень надає компанії Glovo можливість проходити процес збирання замовлень для користувачів додатку всього за 1,5-2 хвилини.

“Формат Glovo Express доповнює вже існуючі можливості в Україні. Ми маємо певний відсоток користувачів, які регулярно роблять замовлення з цієї категорії. Перевагою доставки замовлення є швидкість: від замовлення до його отримання проходить близько 15-20 хвилин. Ми не конкуруємо з класичними супермаркетами, адже кожен вид доставки має свого лояльного клієнта, — пояснює генеральний менеджер Glovo у Східній Європі та Центральній Азії Дмитро Расновський. — На розширення мережі мікрофулфілмент-центрів інвестиції компанії в Україні становлять близько 7 млн євро, в тому числі на реновацію й оренду приміщень. Ми розподіляємо інвестиції на кілька етапів. Перший — це запуск 21-ї локацій Glovo Express для відпрацювання робочої моделі. На другому етапі ми плануємо збільшувати кількість мікрофулфілмент-центрів, і заключний — це достатнє покриття у містах для реалізації доставки за 15 хвилин“.

Згідно статистики компанії, найвищий попит замовленьу Glovo Express наразі припадає на вечірній час, а чек товарної корзини складає у середньому 230 грн.

“Q-Commerce спрощує життя людей, адже ми надаємо можливість обирати відповідно до обставин: витратити час на купівлю товарів в фізичному магазині чи замовити його у додатку Glovo і продовжити займатись своїми справами. Саме тому розвиток напряму Q-Commerce є нашим пріоритетом, і ми вже маємо перші позитивні результати роботи. Кількість замовлень з наших мікрофулфілмент-центрів зростає щотижня на 30%, а дві локації вже отримують стабільно від 150 замовлень в день”, – зазначив Расновський.

Довідка.Glovo — це сервіс доставки, що дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах вашого міста. Компанія, що походить з Барселони, сьогодні працює у більше 900 містах у 24 -хкраїнах світу на трьох континентах — Європі, Центральній Азії, Африці.

В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року та вже представлений у 38-ми містах — Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Львові, Запоріжжі, Вінниці, Полтаві, Миколаєві, Херсоні, Чернігові, Черкасах, Житомирі, Івано-Франківську, Чернівцях, Сумах, Вишневому, Борисполі, Броварах, Кривому Розі, Тернополі, Рівному, Кропивницькому, Бучі, Ірпені, Луцьку, Хмельницькому, Кременчуці, Ужгороді, Маріуполі, Умані, Трускавці, Дрогобичі, Чорноморську, Бердянську, Кам’янці-Подільському, Кам’янському, Краматорську.

Читайте також – 

Даніель Алонсо, Glovo: Ми стаємо маркетплейсом, як Amazon чи Rozetka


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку