Новий формат від Fozzy Group: власник Сільпо почав розвивати міні-маркети FoodPod

Новий формат від Fozzy Group: власник Сільпо почав розвивати міні-маркети FoodPod

03.09.2021 01:20
  7302
rau

Один з магазинів FoodPod знаходиться в районі метро “Позняки” за адресою вул. Вишняківська, 17.

Цей текст доступний також російською мовою

Як пише Retailers, засновником міні-маркетів під назвою FoodPod зазначено ТОВ” Квасоля”, кінцевий бенефіціар якого, за даними You Control, – Володимир Костельман. На сайті онлайн-реєстратора торгових марок profitmark.ua датою подачі заявки на ТМ FoodPod вказано 19 травня 2021 року.

На запит видання в прес-службі Fozzy Group відповіли, що на даний момент компанія не може надати інформацію про дану мережу. «Ми плануємо закрити всі першочергові внутрішні завдання, після чого будемо готові ділитися інформацією та відомостями», — уточнили в прес-службі.

Нагадаємо, наприкінці 2020 року Fozzy Group відкрили п’ять міні-маркетів площа 50-100 кв. м під брендом Foody: в районі станцій метро Лівобережна, Теремки, Васильківська, Славутич, а також у Броварах. Однак потім стало відомо, що під брендом Foody в Україні вже працює маркетплейс крафтової їжі та напоїв. Власником бренду виявився засновник UAmade Віктор Павлов. За даними Retailers, власник торгової марки вже “все вирішив з Fozzy”, проте подальша доля Foody все ще невідома.

Відзначимо, що з запуском нового формату Fozzy Group заходить в дуже конкурентну нішу. У форматі “міні-маркет / магазин біля дому” вже працює ряд операторів, в тому числі керуючий сотнями магазинів. У Києві найбільш відомі мережі КОЛО (понад 250 торгових точок), ЛотОК (більше 100), а в регіонах присутні бренди Наш Край і SPAR Express (більше 250-ти магазинів), Рукавичка (приблизно 170 точок), Файно маркет (близько 100 об’єктів), 7/23, Делві, Копійка та інші.

Великі гравці також не обходять своєю увагою такий формат. Наприклад, французький рітейлер Ашан вже запустив як магазини біля дому під брендом Мій Ашан, так і міні-маркети/точки видачі онлайн-замовлень Ашан Pick up Point. Дніпровська мережа Varus експериментує з форматом Varus to Go. І навіть безперечний лідер українського продуктового роздробу – корпорація АТБ – відкрила пілотні магазини АТБ Express.

В цілому, тренд активного розвитку формату “магазин біля дому” в Україні спостерігається вже не перший рік. Додатковим стимулом стала пандемія і карантинні обмеження, коли споживачі не хотіли або не могли їздити в гіпермаркети, і воліли скуповуватися в найближчих торгових точках.

Відкриттям нової мережі міні-маркетів група компаній Fozzy підтверджує свій статус самого мультиформатного рітейлера України. У портфелі компанії: мережа супермаркетів Сільпо, магазини Фора, делікатес-маркети Le Silpo, дискаунтери Thrash!, гіпермаркети Fozzy C&C, преміальний маркет Favore, “магазини гарного настрою” OffTop by Сільпо. Крім роздробу, Fozzy Group включає ресторанний напрямок (заклади “У Хромого Пола”, Старомак, Positano, Escobar та інші); виробництво продуктів харчування (Ніжинський консервний завод, компанія з виробництва риби та морепродуктів “Огни Гестии”, підприємство з виробництва м’яса птиці та яловичини “Родник Плюс”); фінанси (банк Восток); поштові послуги (мережа Justin), туризм (турагентства Сільпо Вояж).

Читайте також –

Рік експериментів: хто з рітейлерів відкривав нові незвичні формати магазинів у 2020-му

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку