Олексій Філановський пішов з посади директора з маркетингу мережі Фокстрот (ОНОВЛЕНО)
Кадрові зміни в одного з лідерів українського рітейлу побутової техніки та електроніки – мережі Фокстрот. З компанії пішов директор з маркетингу Олексій Філановський, який пропрацював на посаді менше року.
Про це він написав на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. В коментарі RAU він повідомив, що причиною звільнення стали розбіжності з керівництвом компанії. «Причина – розбіжність у баченні маркетингу і розвитку компанії. Поки планую відпочити декілька місяців, а після цього подумаю про подальшу роботу. Напрямок та навіть форму ще для себе не визначив», – уточнив Філановський.
Відзначимо, що раніше він очолював маркетинг холдингу Evo (Prom.ua, Bigl.ua та інші маркетплейси), а також компаній Лідер-снек, Глобал АВС та Олімп. До мережі Фокстрот Філановський приєднався восени 2017 року. А вже в 2018-му Фокстрот активізував програму модернізації торгових площ і спільно з агентством GRAPE Digital зробив перезапуск креативної платформи бренду.
Сам Філановський так коментував зміни, що проводились в компанії: «Нові магазини не тільки оснащені ергономічним обладнанням, правильно зоновані та збудовані з урахуванням user flow і user experience, вони ще й отримали своє «обличчя» – унікальне і неповторне. Частина оновлених магазинів асоціюються з Лондоном, з його консерватизмом і впізнаваними телефонними будками. Частина – з Шотландією і віскі, тартаном, волинками. Частина відсилають в асоціаціях до Уельсу – з драконами і унікальними орнаментами».
Ефективність впроваджуваної маркетингової стратегії в компанії підтверджували цифрами: темпи зростання товарообігу магазинів нового формату в порівнянні з минулим роком на 45% вище, ніж тих, які ще не оновлені. Залишаючи посаду директора з маркетингу Фокстрот, Олексій Філановський висловив надію, що намічений раніше курс розвитку збережеться.
У прес-службі Фокстрот підтвердили звільнення Філановського, при цьому зазначивши, що компанія планує продовжити рестайлінг мережі, розпочатий в поточному році. Зокрема, в липні рітейлер має намір оновити ще три торгові точки. «Дійсно, з 11 липня Олексій Філановський не працює в компанії Фокстрот. Олексій є сильним онлайн маркетологом, в роботі робить акцент на інтернет-торгівлю. А Фокстрот – бренд омніканальний: ми активно розвиваємо як онлайн майданчик foxtrot.ua, так і 161 роздрібну торгову точку. Є необхідність збалансувати обидві площадки торгівлі, що стане актуальним завданням маркетингу на найближчий час. Про кадрові рішення компанії, про те, хто очолить підрозділ, ми повідомимо окремим прес-релізом», – прокоментували в Фокстрот.
Нагадаємо, раніше в мережі Фокстрот заявляли про плани модернізувати всі магазини-флагмани в Україні, а це більше 40 торгових об’єктів. Як розповідав в інтерв’ю RAU виконавчий директор мережі В’ячеслав Поврозник, компанія має намір інвестувати щонайменше 150 млн грн в оновлення магазинів в 2018 році.
Довідка. Фокстрот налічує 158 супермаркетів в 90 містах України торговельною площею 151 000 кв. м. Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» на грудень-2017 досягла 7 млн осіб. Бренд розвивається в форматі омніканальності, поєднуючи онлайн і офлайн торгівлю.
Читайте також –
Валерій Маковецький, Фокстрот: У 2018 році ринок електроніки зросте на 25-30%