Угода завершена: EVO і Rozetka об’єднали бізнеси
Завершено формальності по злиттю групи компаній EVO і найбільшого інтернет-супермаркету Rozetka.
Об’єднана компанія буде створювати більше можливостей для українських підприємців на своїх платформах, а також покращувати клієнтський досвід онлайн-покупок, пише evo.business
За словами CEO EVO Миколи Палієнко, продовжать розвиватися існуючі проекти, зокрема, інтернет-супермаркет Rozetka.ua, маркетплейси Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, торгова площадка Zakupki .Prom.ua, онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik.ua, онлайн-сервіс електронного документообігу Вчасно. Також компанія буде пропонувати нові спільні рішення підприємцям і онлайн-покупцям.
Микола Палієнко, CEO EVO:
Цією угодою ми підвищуємо швидкість розвитку української електронної комерції. Ми продовжимо покращувати сервіс і клієнтський досвід, інвестувати в інфраструктуру, запускати нові проекти. В кінцевому підсумку наша мета – стати невід’ємною частиною життя кожного українця. Хочемо з допомогою наших продуктів зробити життя людей простіше і зручніше.
Ринок електронної комерції України зростає приблизно на 30% на рік, але все ще дуже відстає від світових лідерів. Наприклад, в Китаї кожна п’ята покупка здійснюється онлайн. В Україні, за різними оцінками, не більше 3-4% покупок відбувається в мережі. Потенціал для зростання величезний. Таким чином, об’єднання EVO і Rozetka допоможе розвивати культуру покупок в інтернеті та нарощувати частку e-commerce в рітейлі.
Нагадаємо, в серпні стало відомо, що інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO вирішили об’єднатися.
Читайте також –