Перший в Україні супермаркет бренду Eurospar відкрився у Вінниці (+фото)

Перший в Україні супермаркет бренду Eurospar відкрився у Вінниці (+фото)

02.04.2019 11:46
  885
rau

Відкриття об’єкту відбулося 30 березня. До цього дня бренд в Україні представлений не був.

Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою

Про це RAU повідомила прес-служба Volwest Group, яка розвиває в Україні мережі продуктових магазинів під брендами SPAR, Наш край, а з березня цього року – і Eurospar. Перший супермаркет голландського бренду відкрито у Вінниці за адресою вул. Келецька, 57 у торговому центрі Мир. Його площа складає 900 кв. м.

Eurospar працює у форматі супермаркета площею від 800 до 3000 кв. м, а його асортимент націлений на задоволення щотижневих сімейних потреб. Розташовуються такі об’єкти в окремих будівлях або в торгових центрах, де простір дозволяє задіяти достатньо площі. Вперше цей формат з’явився у Європі у 1968 році.

У Eurospar Вінниця для покупців працюють власна коптильня, де готують 12 видів риби, відкриті м’ясний та рибний цехи, кулінарний цех із національними та світовими стравами, тандир зі стравами східної кухні та власна кондитерська. Також присутні відділи Food to go із широким асортиментом страв та напоїв для швидкого перекусу, піца, великий вибір випічки та хліба власного виробництва.

Окрім відкриття у Вінниці, почала роботу ще одна торгівельна точка у Луцьку. В місті запрацював вже третій магазин мережі SPAR за адресою вул. Соборності, 6. Площа маркету 210 кв. м. Для покупців є відділ свіжої випічки, Food to Go та три каси.

Довідка. SPAR – одна з найбільших у світі мереж супермаркетів та гіпермаркетів, що складається з 12 777 магазинів, які діють у 50 країнах світу.

В Україні мережа розвивається в 3-х торгових форматах: SPAR Express (магазини біля дому торговою площею до 200 кв. м), SPAR (маркети 200-800 кв. м), Eurospar (супермаркети 800-3000 кв. м). Ключові цінності SPAR для покупців – це широкий асортимент якісних і свіжих товарів, європейські стандарти обслуговування, індивідуальний підхід до кожного клієнта, комфорт і затишок в кожному магазині.

Читайте також –

Новини FMCG за лютий: АТБ викрив шпигуна, Сільпо активізується, а Фуршет згортається


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку