Найбільша e-commerce угода: PetSmart купив онлайн-конкурента за $3,35 млрд
Американська мережа товарів і послуг для домашніх тварин PetSmart поглинула онлайн-рітейлера, що торгує харчуванням та супутніми продуктами для котів і собак Chewy.
Як пише портал AIN.ua, про це повідомив Recode з посиланням на декілька джерел. За даними видання, угода, оцінена в $3,35 млрд, стала найбільшою в історії e-commerce індустрії.
Chewy — один з найбільш швидкозростаючих e-commerce сайтів в світі. У минулому році виручка компанії, заснованої лише в 2011 році, склала майже $900 млн. У 2017 році вона повинна була зрости до $1,5 млрд. Онлайн-рітейлер поки не вийшов на чистий прибуток. За час роботи Chewy залучила, як мінімум, $236 млн венчурних інвестицій від фондів T. Rowe Price, BlackRock та інших.
Її новий власник PetSmart — один з найбільших рітейлерів у сегменті товарів і послуг для тварин. Він оперує більш ніж 1 500 магазинами в Північній Америці. У 2015 році компанію оцінили в $8,7 млрд, коли її викупила група інвестфондів. Весь американський ринок товарів і послуг для домашніх тварин, за даними галузевої асоціації APPA, в 2016 році оцінили в $66,75 млрд.
Поглинання повинні схвалити регулятори. PetSmart планує закрити угоду у другому кварталі 2017 року. Після цього, поточний CEO Chewy Раян Коен продовжить керувати проектом, який стане незалежною дочірньою компанією PetSmart.
Угода стала класичною спробою офлайн-рітейлера наростити позиції в онлайні через поглинання. Те саме сталося в минулому році, коли Walmart придбав e-commerce стартап Jet.com за $3 млрд.
Джерело: AIN.ua
Читайте також –
E-Awards 2017: названі найкращі компанії українського ринку е-commerce