
“Не жіноча” справа: як велика війна вплинула на гендерне співвідношення в ритейлі


Міжнародна рекрутингова компанія Hays провела опитування співробітників і роботодавців у рітейлі, і з’ясувала, які способи мотивації персоналу найефективніші.
Плинність кадрів в рітейлі – одна з найбільших проблем, на які з незавидною регулярністю скаржаться роботодавці. Низький престиж професії, завищені вимоги й очікування, нестача кваліфікованого персоналу – все це призводить до того, що нижчий рівень співробітників за рік може оновлюватися на 30% і більше. З огляду на таку ситуацію, кожен роботодавець шукає можливість мотивувати й утримати цінних працівників. Для чого, зрозуміло, потрібно чітко знати, що найважливіше для персоналу, так як точки зору на системи мотивації та демотивації у найманого працівника і роботодавця можуть дуже сильно відрізнятися.
В опитуванні Hays взяли участь 3600 респондентів: 3114 професіоналів і 486 роботодавців. RAU підготувала невелику інфографіку за підсумками опитування.
За матеріалами: Retail.ru
Читайте також –
Топ-менеджер компанії Агромат про якості хороших співробітників та свої правила життя