День холостяка: продажі на Alibaba виросли в два рази
Продажі на платформах Alibaba 11 листопада перевищили $75 млрд – це новий рекорд. Старий рекорд був побитий через півгодини торгівлі.
Цей матеріал доступний російською мовою
Китайська компанія Alibaba Group Holdings Ltd встановила новий рекорд продажів у День холостяка, який відзначається в КНР щорічно 11 листопада. Як повідомляє портал Liga.net, загальний обсяг продажів завдяки знижкам склав 498,2 млрд юанів (близько $75,4 млрд). Минулорічний рекорд продажів – $38 млрд – був побитий вже в перші 30 хвилин торгівлі.
Цього року акції, приурочені до Дня самотніх людей, діяли на платформах Alibaba протягом трьох перших днів листопада, а також 11 числа. Таким чином, компанія розраховувала знизити тиск на логістичну сферу, а також дати покупцям і продавцям більше часу на планування угод.
Alibaba влаштовує масштабні розпродажі 11 листопада з 2009 року. У День холостяка продається більше товарів, ніж за п’ять днів американського марафону продажів зі Дня подяки до кіберпонеділка (в цьому році цей період триватиме з 26 по 30 листопада).
У 2018 році Alibaba продала товарів на $30 млрд. За перші 85 секунд розпродажу компанія заробила $1 млрд, а до кінця першої години цього свята тривалістю в добу доходи компанії досягли майже $10 млрд.
У 2019 Alibaba в День холостяка за першу годину заробила $13 млрд.
Джерело: Liga.net
Читайте також –
Слідами Amazon: Alibaba купує 500 гіпермаркетів Auchan і RT-Mart в Китаї