Британський бренд дитячих товарів Mothercare залишає російський ринок – ЗМІ
Власник франшизи Mothercare у росії – кувейтська компанія Alshaya Group – розпочала пошук покупців на російський бізнес, але й не виключає варіант із розпродажем товарних залишків та закриттям торгової мережі.
Рішення про продаж бізнесу у росії пов’язують із тиском з боку правовласника бренду – британського рітейлера Mothercare. Компанія Alshaya Group хотіла б уникнути сценарію з ліквідацією російської юридичної особи «Монекс трейдинг». Вона розраховує передати потенційному інвестору мережу з обладнанням, товарними запасами та командою. Мова йде про 118 торгівельних точок у 30 регіонах росії.
Компанія Alshaya Group є найбільшим світовим оператором у секторі роздрібної франшизи та працює в Європі, росії, Туреччині та інших країнах. В цілому Alshaya Group розвиває ще понад 70 торгових марок, включаючи Starbucks, H&M та Victoria’s Secret. Вона вже домовилася про продаж російського бізнесу мережі Starbucks ресторатору Антону Пінському, реперу Тіматі, а також компанії «Сіндіка» сенатора Арсена Канокова.
Ще одна франшиза Alshaya Group – мережа магазинів нижньої білизни і парфумерії Victoria’s Secret – ще 31 травня оголосила про остаточний вихід з російського ринку. На початку липня в одному з російських ТЦ пройшов закритий розпродаж товарних залишків. Про згортання бізнесу заявив і бренд H&M.
Читайте також