Поки всі вдома: як бренди закликають тримати дистанцію під час епідемії
Всі. Свої стали “Всі. Вдома”, Lamoda тепер “Ladoma”, у Епіцентр і АТБ-маркет – дистанція, а McDonald’s Україна розсунув свої “золоті арки”: як ще бренди підтримали “логотипний” флешмоб в умовах пандемії коронавірусу Covid-19.
Цей текст доступний також російською мовою
Хто був першим – невідомо. Швидше за все вільні художника-дизайнери, яким нічим зайнятися в умовах домашньої самоізоляції. Але важливо тут інше – чимало світових та українських брендів підхопили флешмоб, яким підтримали карантин в умовах пандемії коронавірусу Covid-19. RAU зібрала найяскравіші приклади.
Епіцентр
Лікарі рекомендують тримати відстань між людьми принаймні 1 м, але більші дистанції, звичайно, безпечніші. Епіцентр підкреслив, що завдяки площам в торгових центрах мережі, під час покупок товарів першої необхідності є можливість тримати дистанцію з іншими відвідувачами до 10 м і накреслив це на своєму логотипі.
АТБ-маркет
“Головне – це дистанція”, – написали в мережі українських дискаунтерів АТБ.
McDonald’s Україна
Щоб продемонструвати важливість ізоляції, McDonald’s розділив арки свого логотипу. “Невелика дистанція, на деякий час, допоможе об’єднати всіх нас”, – написали у компанії.
Всі. Свої
На запитання «А де Всі. Свої?» мережа мультибрендових шопінг-просторів відповідає: «Всі. Вдома».
“Навіть якщо ви не були за кордоном. Навіть якщо у вас немає ніяких симптомів захворювання. Навіть якщо купа справ, які треба було колись владнати, і зараз є час. Навіть якщо давно не бачили друзів чи скучили за родиною. Навіть якщо виконуєте важливу місію на роботі й не хочете підвести колег. Навіть якщо почалась весна і нею хочеться насолоджуватися. І ще купа «навіть». Залишившись вдома, ми рятуємо життя: своє та інших людей. Тому ми — вдома”, – написали в компанії.
Multiplex
Multiplex перемістив в соцмережах логотип на маску і написав “Дивись удома”. А щоб ні у кого не залишалося сумнівів чи правильне це рішення, в публікацію добавили жартівливий мем: “А хто буде порушувати карантин, “додивитесь в міліції”.
Lamoda
Lamoda поміняла букви в назві місцями і стала тимчасово “Ladoma”. “Бережіть себе і залишайтеся вдома”, – написали у Facebook інтернет-магазину.
Comfy
Comfy теж підкреслили, що поки всі вдома, і домалювали домашні тапки до логотипу.
Eldorado
Eldorado наділи на букви логотипу маски і домалювали дім, милий дім. “Залишайтеся вдома заради власної безпеки, дотримуйтесь умов карантину”, – підкреслив рітейлер.
Фокстрот
У Фокстрот в якості символу – лисеня, тому йому завбачливо в якості захисту наділи маску.
MYplay
“Ми всі поспішаємо, метушимося і нам завжди мало часу. Карантин – можливість зупинитися і провести час для себе, для сім’ї. Залишайся вдома! І давай разом грати!”,- написали у мережі магазинів дитячих іграшок MYplay.
Coca-Cola
Розлучила букви свого бренду також Coca-Cola. Нагадування про важливість дистанції з’явилося в зовнішній рекламі на Таймс-Сквер. На рекламному щитку також написали: “Перебувати порізно — це найкращий спосіб бути разом”.
Укрпошта
SMM Укрпошта прямо-таки познущався над логотипом рідної поштово-логістичної компанії, але все не дарма: так в компанії закликали робити зарядку, “щоб не було як на картинці”.
Audi і Volkswagen
Свої логотипи змінили також автовиробники Audi і Volkswagen. В оновленому лого Volkswagen буква V віддаляється від W, а Audi розташувала чотири кільця на відстані один від одного.
Пирятин
Пирятинський сир теж розсунув літери, тільки у висоту, і жартома додав: “Давайте триматися на безпечній відстані. По-перше, це зараз дуже важливо. По-друге, якщо їси щось смачненьке, то ніхто не попросить поділитися”.
Але не всі встигли відреагувати на флешмоб, тому їх “підтримали” вільні креативщики. В Україні – це дизайнер Ігор Ревенко, який допоміг своїм колегам залишатися в тренді.
Той же фокус з відомими логотипами виконав словенський креіейтор Юре Товрлян. Так, кола на логотипі Mastercard і олімпійські кільця розмістилися на безпечній відстані один від одного, а слоган під емблемою Nike тепер закликає «просто не роби цього». Але найбільше дісталося логотипу пивного бренду Corona, у якого замість назви з’явився напис “Need new name”.
Читайте також
Креативом по вірусу: кращий ситуативний маркетинг на тему коронавірусу, карантину та інших заборон