Black Friday в Україні: що приготували рітейлери на “чорну п’ятницю”

Black Friday в Україні: що приготували рітейлери на “чорну п’ятницю”

24.11.2016 09:00
  1656
Микола Маранчак

Добірка найбільш цікавих і яскравих пропозицій на “чорну п’ятницю” від найбільших рітейл-компаній України.

Традиція влаштовувати масштабні розпродажі в Black Friday – останню п’ятницю листопада – зародилась в США ще в XIX столітті, з тих пір цей день — одна з найбільш очікуваних щорічних подій не тільки для шопоголіків, але і для рітейлерів всього світу. В цей час можна не просто провести швидкий і ефективний розпродаж, але й залучити нових покупців напередодні самого прибуткового періоду в році — Нового року. Це ідеальний час для маркетологів, піарщиків і контентщиків усіх мастей викластись на 100% і привернути увагу нової аудиторії в свої магазини, незалежно від розміру знижки. Але в українській “чорній п’ятниці” беруть участь далеко не всі рітейлери і, більш того, більшість з них, хто яскраво відзначились в той же Хеллоуін, про що RAU написала місяць тому, вирішили подію проігнорувати. Тим не менш, культура “чорної п’ятниці” тільки зароджується в Україні і свій потенціал їй тільки належить розкрити в майбутньому, коли мережі нарешті зрозуміють, що Black Friday — оптимальний час мірятись не знижкою, а витонченим маркетингом. Традиційно, напередодні загального епіцентру знижок для українських рітейлерів, RAU вивчила їх пропозиції на ринку і зробила добірку найбільш цікавих і креативних з них.

Однією з перших стартувала modnaCasta, яка не стала чекати п’ятниці, а почала масштабний акційний період вже з понеділка. При цьому компанія задіяла абсолютно всіх співробітників, починаючи з моделей і фотографів, закінчуючи бухгалтерією і юристами. Зняте відео «Ми робимо Black Friday» за їх участю, за два тижні зібрало майже півтора мільйона переглядів. Детальніше, як modnaCasta готувалась до події, можна прочитати в недавньому інтерв’ю RAU з Brand-manager modnaKasta Євгенією Нагай.

Anabel Arto пропонує знижку до 50%, але розмір знижки буде залежати від кількості придбаних одиниць товару. Акція триватиме з 25.11. по 27.11.2016 року.

anabel-arto-ofitsialnyj-sajt-zhenskoe-bele-kupalniki-kolgotki-odezhda-google-chrome-2016-11-23-17-09-26

Мережа drogerie Watsons запропонує в святковий вікенд з 25 по 27 листопада знижки до 30% на товари для догляду за волоссям, обличчям, тілом, а також на косметику та парфумерію.

15107233_1332994530078291_355000830422585673_n

У Фокстрот назвали всі п’ятниці і вихідні листопада “чорними і щасливими”, правда знижку до 60% обіцяють лише в одну з них — 25 листопада.

chernaya-pyatnitsa-internet-magazin-fokstrot-google-chrome-2016-11-23-17-32-43

В АЛЛО стверджують, що “таких іЦен Україна ще не бачила”. Чи це так, першими дізнаються ті, хто залишать свій e-mail для отримання раннього доступу до розпродажу.

chernaya-pyatnitsa-v-allo-internet-magazin-allo-ua-google-chrome-2016-11-23-17-43-31

Comfy виявилось суворішим за інші магазини техніки та електроніки — замість виманювання імейлів потенційних клієнтів ранніми розпродажами, у компанії обіцяють знижки виключно для учасників Comfy Club і заздалегідь залишившим свій e-mail. Що саме можна буде придбати зі знижкою аж 80%, компанія ні на сайті, ні в соцмережах поки не уточнювала.

chernaya-pyatnitsa-2016-v-ukraine-_-black-friday-nochnaya-rasprodazha-v-comfy-google-chrome-2016-11-23-17-45-48

В LaModa не просто підготували спеціальні пропозиції зі знижками до 70%, але і розробили красивий, окремий лендінг з котиками. Окремої уваги на ньому варта котяча лапка, в яку перетворюється курсор для затирання знижки в “чорну п’ятницю”. Кумедний і яскравих хід, про який обов’язково захочеться потім розповісти знайомим. +1 в скарбничку сарафанного маркетингу компанії.

black-friday-2016-google-chrome-2016-11-23-17-58-50

Depstor приготував швидкісний спуск заздалегідь з гори знижок і веде відлік до старту грандіозних розпродажів посекундно. Правда що це будуть за пропозиції, ні на сайті, ні в соцмережах не пояснюється.

chernaya-pyatnitsa-kupit-v-internet-magazine-modnoj-odezhdy-depstor-com-_-stilnye-brendovye-chernaya-pyatnitsa-v-harkove-lvove-donetske-dnepropetrovske-chernigove-foto-google-chrome-2016-11-23-17-23-2

LeBoutique запропонує брендовий одяг та взуття зі знижками до 90%. Тільки для участі потрібно залишити свою електронну пошту, ймовірно щоб потім покупець точно не пропустив, наприклад, передноворічні пропозиції бренду. Акція триватиме з 25 по 27 листопада.

black-friday-2016-google-chrome-2016-11-23-17-05-14

Інтернет-магазин Rechi.Ua планує триденні акції, під час яких обіцяють також знижки до 90% на брендове взуття, сумки та інші аксесуари.

black-friday-google-chrome-2016-11-23-18-09-06

Бере участь в гонці кращих пропозицій також інтернет-магазин Епіцентру К — 27.ua із загадковою знижкою до 69%. Акції на сайті проводяться весь тиждень і завершаться 27 листопада.

https___27-ua_ua_actions_chernaya-pyatnitsa-html_utm_source-facebook_black_friday-utm_medium-facebook-utm_campaign-black_friday-google-chrome-2016-11-23-18-14-11

А ось у WOG “чорна п’ятниця” пройде без розпливчастих знижок, а дуже навіть з реальною пропозицією у вигляді божевільної знижки в 3 грн за літр на бензин і дизельне паливо (А-92 Mustang, А-95, А-95 Mustang, 100 Mustang, ДП Mustang і ДП Mustang+) або -1 грн за літр газу (LPG Mustang). Триватиме акція тільки вночі 25.11.2016 з 21.00 до 6.00 і заправитися можна буде лише одним чеком на бензин або газ від 13 до 100 л. Якщо зустрінете в цю ніч пробки в окремих районах, не дивуйтесь.

15078528_683394161818871_6018257391772767863_n


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку