
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Одна з найбільших в Україні кавових мереж Aroma Kava виходить на міжнародний ринок. Перша закордонна кав’ярня мережі відкрилася в столиці Білорусі – Мінську.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як пише Liga.net, компанія починає розвиток за кордоном по франшизі. Перший іноземний заклад мережі буде працювати цілодобово. Він буде розрахований на 25 місць, а меню залишиться приблизно таким же, як і в Україні, але з невеликими змінами.
Як розповів директор з франчайзингу Aroma Kava, вихід на білоруський ринок для компанії – це в першу чергу новий досвід побудови бізнесу в іншій країні. На питання, чи планує мережа масштабуватися на всю Білорусь, як і в Україні, він відповів, що в компанії будуть розглядати це питання після отримання перших фінансових результатів.
«До нас постійно надходять запити на відкриття бізнесу по франшизі в інших країнах. Будемо аналізувати досвід, отриманий в Білорусі, і дивитися, як інші країни будуть виходити з карантину», – додав директор з франчайзингу з приводу планів виходу в інші країни.
Нагадаємо, перша кав’ярня мережі Aroma Kava розпочала роботу навесні 2014 року в Харкові. З тих пір мережа зросла до декількох сотень закладів по всій Україні. Концепція Aroma Kava адаптована під різні формати площею від 6 до 150 кв. м. Згідно з інформацією на сайті компанії, розмір інвестицій у відкриття однієї точки Aroma Kava знаходиться в діапазоні від 250 000 грн до 800 000 грн залежно від формату закладу.
Слід зазначити, що Aroma Kava не перша українська мережа закладів, що розвивається на білоруському ринку. У 2016 році на місцевий ринок вийшла мережа fast-healthy ресторанів Salateira. Розвиваючись по франшизі, вже до 2018 року компанія відкрила три заклади в країні.
Читайте також –
Історія Aroma Kava: як за 4,5 роки відкрити 200 кав’ярень і підкорити 20 міст України