Тонкощі fashion: чому Arber Group відкриває Аrber Megastore

Тонкощі fashion: чому Arber Group відкриває Аrber Megastore

13.09.2018 08:30
  839
Іван Зайцев

У компанії розкрили особливості оновлених магазинів, і розповіли про причини рішення провести масштабні зміни.

Група компаній Аrber запускає новий бренд Arber Megastore. Зміни пов’язані з переглядом позиціонування компанії. Еволюція компанії від мережі магазинів виключно класичних чоловічих костюмів проходила поступово. Аrber спочатку став мережею магазинів класичного чоловічого одягу, а тепер трансформувався в мережу, де також представлені речі в стилях casual, sport і business.

У середині 2018-го рітейлер вирішив розвивати нову мережу Аrber Megastore – одяг для всієї родини. Саме з таким формулюванням і буде проводитися інформаційна кампанія про початок роботи нової мережі.

Аrber Megastore стануть всі магазини, які працювали під брендом F’91. «Будемо розвивати існуючі 30 об’єктів, що працюють в торгових центрах Metro Cash & Cary Ukraine, і відкривати нові: в Києві та Дніпрі, в ТЦ Караван і в ТРЦ Lavina Mall», – уточнюють в компанії.

Формат торгових точок Аrber Megastore розшириться асортиментом одягу для всієї родини: чоловічого, жіночого та дитячого. У торгових точках в повному обсязі будуть представлені всі торгові марки одного з найбільших українських виробників. Нові колекції будуть з’являтися одночасно з іншими магазинами.
Окремий інтернет-магазин для Аrber Megastore запускати не будуть, компанія успішно продає товар онлайн через єдиний інтернет-магазин arber.ua.

Проект надасть роздрібний майданчик для українських виробників, а також створить колекції privatе label для цього формату – «сучасний, якісний, модний одяг, який зможуть пропонувати покупцям за доступними цінами».

В процесі соінтеграціі з Metro Cash & Carry Ukraine компанії вдалося детальніше сегментувати спожівчі уподобання, виділити сімейну аудиторію, вивчити її запити та розвивати асортимент з урахуванням потреб цієї групи покупців. При цьому в колекціях залишився обов’язковий базовий асортимент і трендові капсули, заточені під формати мегастор-флагманів в ТРЦ.

Особливістю стала модель продажів, орієнтована на сімейних покупців і корпоративний сегмент.

За перший рік існування проекту F’91 йому вдалося стрімко зрости в кількості магазинів, перевиконавши план по тиражуванню мережі на 250%. У компанії залишилися задоволені роботою напрямку, і продовжують його масштабувати, але вже під брендом Аrber Megastore.

Читайте також –

Огляд новин fashion-ритейлу: перший H&M в Україні, а також нові магазини Vovk, Daniel Hechter, Marc&Andre Ukraine та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку