Тонкощі fashion: чому Arber Group відкриває Аrber Megastore
У компанії розкрили особливості оновлених магазинів, і розповіли про причини рішення провести масштабні зміни.
Група компаній Аrber запускає новий бренд Arber Megastore. Зміни пов’язані з переглядом позиціонування компанії. Еволюція компанії від мережі магазинів виключно класичних чоловічих костюмів проходила поступово. Аrber спочатку став мережею магазинів класичного чоловічого одягу, а тепер трансформувався в мережу, де також представлені речі в стилях casual, sport і business.
У середині 2018-го рітейлер вирішив розвивати нову мережу Аrber Megastore – одяг для всієї родини. Саме з таким формулюванням і буде проводитися інформаційна кампанія про початок роботи нової мережі.
Аrber Megastore стануть всі магазини, які працювали під брендом F’91. «Будемо розвивати існуючі 30 об’єктів, що працюють в торгових центрах Metro Cash & Cary Ukraine, і відкривати нові: в Києві та Дніпрі, в ТЦ Караван і в ТРЦ Lavina Mall», – уточнюють в компанії.
Формат торгових точок Аrber Megastore розшириться асортиментом одягу для всієї родини: чоловічого, жіночого та дитячого. У торгових точках в повному обсязі будуть представлені всі торгові марки одного з найбільших українських виробників. Нові колекції будуть з’являтися одночасно з іншими магазинами.
Окремий інтернет-магазин для Аrber Megastore запускати не будуть, компанія успішно продає товар онлайн через єдиний інтернет-магазин arber.ua.
Проект надасть роздрібний майданчик для українських виробників, а також створить колекції privatе label для цього формату – «сучасний, якісний, модний одяг, який зможуть пропонувати покупцям за доступними цінами».
В процесі соінтеграціі з Metro Cash & Carry Ukraine компанії вдалося детальніше сегментувати спожівчі уподобання, виділити сімейну аудиторію, вивчити її запити та розвивати асортимент з урахуванням потреб цієї групи покупців. При цьому в колекціях залишився обов’язковий базовий асортимент і трендові капсули, заточені під формати мегастор-флагманів в ТРЦ.
Особливістю стала модель продажів, орієнтована на сімейних покупців і корпоративний сегмент.
За перший рік існування проекту F’91 йому вдалося стрімко зрости в кількості магазинів, перевиконавши план по тиражуванню мережі на 250%. У компанії залишилися задоволені роботою напрямку, і продовжують його масштабувати, але вже під брендом Аrber Megastore.
Читайте також –