Американська мрія: українські ритейлери та ресторатори, які у повномасштабну війну підкорюють США

Американська мрія: українські ритейлери та ресторатори, які у повномасштабну війну підкорюють США

1 день тому
  364
Валерія Байда

Дехто з українських підприємців думав про вихід за кордон ще до повномасштабного вторгнення. Проте саме війна для більшості стала тим поштовхом, щоб спробувати свої сили. Хтось вирішив обрати країни-сусіди – Польщу та Румунію, а хтось – взявся підкорювати США. RAU зібрала кейси, які українські компанії вже працюють в Америці і ті, хто має плани відкритися в 2025 році.

Вже два заклади Farmer’s Milk в Маямі

Українська мережа кафе-магазинів Молоко від фермера має в Україні 44 заклади, а про вихід за кордон думали ще до початка повномасштабного вторгнення. Проте вирішили обійти Польщу та почати одразу з підкорення США. Усе через те, що тут немає конкурентів – закладів з акцентом на молочні продукти. І вже в 2024 році мають два заклади під назвою Farmer’s Milk в Маямі та анонсували про старт продажів франшизи.

«Новий початок покладено. Незважаючи на важку ситуацію, ми з командою почали розвиток компанії в США. Стильна уніформа, паперові стаканчики, коробочки – все виробляється в Україні та відправляється поїздом, літаком, кораблем. Наші чарівні кондитери та помічники створили чудо в Маямі. Новий початок руху на весь світ українських смаколиків від Молоко від фермера», – написав Тарас Мороз 1 січня 2024 року на своїй сторінці в Facebook.

Основний асортимент меню – це запіканки, сирниким, торти Наполеон та Медовик.

Мережа Lviv Croissants вийшла на американський ринок

В 2024 році перший партнерський заклад мережі Lviv Croissants відкрився в Розвеллі в передмісті Атланти, штат Джорджія. На вибір локації вплинув потенціал цього штату: тут динамічний і при цьому не перенасичений гастроринок. Цей заклад компанія Fast Food Franchising Group USA inc. відкрила разом з локальним партнером Бреттом Ларрабі, який є експатом з України. Співвласник Lviv Croissants Андрій Галицький познайомився з Бреттом ще у 2018 році на виставці франчайзингу в Нью-Йорку (International Franchise Expo), і з того часу вони спілкувалися та розглядали перспективу виведення бренду на американський ринок. Розробкою меню, підбором обладнання, логістикою, впровадженням маркетингових та IT-рішень займався центральний офіс. Головною ціллю було створити базу для подальшого розвитку франчайзингової мережі в США.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Lviv Croissants USA (@lvivcroissants_us)

Підбором персоналу займався центральний офіс спільно з американською HR-компанією, а навчання проводили тренери з України. Значна частина відгуків на вакансії була від українців, які живуть в Атланті.

«Майже два роки тому ми обрали для себе шлях міжнародної експансії, і не помилилися, – говорить Андрій Галицький. – Вихід на американський ринок був довготривалим і непростим, тому що він кардинально відрізняється від європейського. Але ми точно не збираємося зупинятися і вже ведемо перемовини з потенційними франчайзі».

Основою меню американських Lviv Croissants, як і в Україні, є свіжоспечені круасани, приготовані з-під ножа, які виготовлюють в Атланті. За словами Галицького, щодо продукту, то саме США дали і технології і нові цікаві смаки, що тепер є горизонтом у розвитку мережі.

Нагадаємо, США – третя країна, де розвивається мережа за кордоном. Також заклади працюють в Польщі та Словаччині.

Перший Multi Bar в Лос-Анджелесі

У 2015 році подружжя Алла і Олександр Теліги та Володимир Матвійчук почали розвивати мережу напівфабрикатів Галя Балувана в Україні за франчайзинговою моделлю, яка зросла до сотен закладів. У 2021 році засновники мережі розійшлися через особистий конфлікт і наразі франшиза Галя Балувана не продається в Україні. Проте кожен з партнерів почав окремо розвивати бренди напівфабрикатів за кордоном. Матвійчук – Multi Cook, подружжя ТелігWesoła Pani.

Також Матвійчук в 2024 році запустив мережу закладів фаст-фуду з демократичними цінами та без кухні Gabar, за кордоном – це Multi Bar. «Приблизна сума інвестицій для партнера з Галя Балувана для закладу площею 40 кв. м – 30 000-35 000 євро. А новому партнеру додатково треба інвестувати у виробництво, а зважаючи на його потужності – це приблизно 50 000 євро», – сказав Матвійчук в інтерв’ю для RAU. Через те, що одне виробництво, зважаючи на його потужності може забезпечувати одночасно декілька закладів, це дає поштовх до швидкого масштабування. Наразі точки вже працюють у 10 містах України, і ось, вже в січні 2025 року перший заклад Multi Cook разом із Multi Bar відкрився в Лос-Анджелесі.

Мережа Wesoła Pani будує офіс в США

Мережа подружжя Алли та Олександри Теліг Wesoła Pani почала свій закордонний квест з Польщі і наразі має 140 локацій, також точки представлені в Нідерландах, Ризі та за словами Алли Теліги, планують заходити в США, де починають будувати офіс.

Український бренд Solmar запустив онлайн-продажі в США

Український бренд базового одягу Solmar продовжує підкорювати іноземні ринки. Завоювавши прихильність української та польської аудиторії, він вирішив спробувати свої сили в США. Щоправда, почав з онлайн-продажів: запустили веб-сайт та сторінку в Instagram. В асортименті представлений великий вибір футболок, майок, шортів, светрів й лонгслівів у різних відтінках та інші базові речі.

Нагадаємо, бренд народився у 2018 році як сімейний бізнес подружжя з Хмельницького Ольги та Сергія Костецьких. Спочатку пара продавала речі через Instagram буквально на своїй кухні. Проте поступово Solmar переріс у торговельну мережу з офлайн-магазинами та онлайн-майданчиками. У 2023 році стартували онлайн-продажі в Польщі, а згодом Solmar відкрив там два офлайн-магазини: у Вроцлаві та Познані. В Україні представлено 25 магазинів, найбільша концентрація – у столиці – 10 точок.

Нова пошта може запрацювати в США

В 2025 році Нова пошта розраховує вийти на ринок США, йдеться в матеріалі Економічна Правда. «Думаю, що наступного року в якомусь форматі перший прапорець з’явиться», – зазначив Вячеслав Климов, співзасновник Нова пошта. Також за його словами, у США найвищий показник кількості посилок на одного мешканця країни – 68.

Плани бренду Guzema Fine Jewelry підкорювати США

Дехто з українських брендів обирає правильну тактику – спочатку «зрозуміти» американського споживача через онлайн-продажі, а потім відкривати офлайн. Таким шляхом пішов український ювелірний бренд Валерії Гуземи – Guzema Fine Jewelry – запустив онлайн-продажі в США, а в грудні 2024 року відкрився тимчасовий поп-ап Guzema Fine Jewelry у Нью-Йорку, який мав працювати до січня 2025 року. Проте в планах на 2025 рік – відкрити локальний бутик, йдеться в матеріалі Forbes.

 
 
 
 
<path d=”M556.869,30.41 C554.814,30.41 553.148,32.076 553.148,34.131 C553.148,36.186 554.814,37.852 556.869,37.852 C558.924,37.852 560.59,36.186 560.59,34.131 C560.59,32.076 558.924,30.41 556.869,30.41 M541,60.657 C535.114,60.657 530.342,55.887 530.342,50 C530.342,44.114 535.114,39.342 541,39.342 C546.887,39.342 551.658,44.114 551.658,50 C551.658,55.887 546.887,60.657 541,60.657 M541,33.886 C532.1,33.886 524.886,41.1 524.886,50 C524.886,58.899 532.1,66.113 541,66.113 C549.9,66.113 557.115,58.899 557.115,50 C557.115,41.1 549.9,33.886 541,33.886 M565.378,62.101 C565.244,65.022 564.756,66.606 564.346,67.663 C563.803,69.06 563.154,70.057 562.106,71.106 C561.058,72.155 560.06,72.803 558.662,73.347 C557.607,73.757 556.021,74.244 553.102,74.378 C549.944,74.521 548.997,74.552 541,74.552 C533.003,74.552 532.056,74.521 528.898,74.378 C525.979,74.244 524.393,73.757 523.338,73.347 C521.94,72.803 520.942,72.155 519.894,71.106 C518.846,70.057 518.197,69.06 517.654,67.663 C517.244,66.606 516.755,65.022 516.623,62.101 C516.479,58.943 516.448,57.996 516.448,50 C516.448,42.003 516.479,41.056 516.623,37.899 C516.755,34.978 517.244,33.391 517.654,32.338 C518.197,30.938 518.846,29.942 519.894,28.894 C520.942,27.846 521.94,27.196 523.338,26.654 C524.393,26.244 525.979,25.756 528.898,25.623 C532.057,25.479 533.004,25.448 541,25.448 C548.997,25.448 549.943,25.479 553.102,25.623 C556.021,25.756 557.607,26.244 558.662,26.654 C560.06,27.196 561.058,27.846 562.106,28.894 C563.154,29.942 563.803,30.938 564.346,32.338 C564.756,33.391 565.244,34.978 565.378,37.899 C565.522,41.056 565.552,42.003 565.552,50 C565.552,57.996 565.522,58.943 565.378,62.101 M570.82,37.631 C570.674,34.438 570.167,32.258 569.425,30.349 C568.659,28.377 567.633,26.702 565.965,25.035 C564.297,23.368 562.623,22.342 560.652,21.575 C558.743,20.834 556.562,20.326 553.369,20.18 C550.169,20.033 549.148,20 541,20 C532.853,20 531.831,20.033 528.631,20.18 C525.438,20.326 523.257,20.834 521.349,21.575 C519.376,22.342 517.703,23.368 516.035,25.035 C514.368,26.702 513.342,28.377 512.574,30.349 C511.834,32.258 511.326,34.438 511.181,37.631 C511.035,40.831 511,41.851 511,50 C511,58.147 511.035,59.17 511.181,62.369 C511.326,65.562 511.834,67.743 512.574,69.651 C513.342,71.625 514.368,73.296 516.035,74.965 C517.703,76.634 519.376,77.658 521.349,78.425 C523.257,79.167 525.438,79.673 528.631,79.82 C531.831,79.965 532.853,80.001 541,80.001 C549.148,80.001 550.169,79.965 553.369,79.82 C556.562,79.673 558.743,79.167 560.652,78.425 C562.623,77.658 564.297,76.634 565.965,74.965 C567.633,73.296 568.659,71.625 569.425,69.651 C570.167,67.743 570.674,65.562 570.82,62.369 C570.966,59.17 571,58.147 571,50


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку