
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Британські продуктові рітейлери наростили продажі, однак їх темпи зростання сильно відстали від німецьких дискаунтерів Aldi та Lidl.
З посиланням на дослідження Kantar Worldpanel про це пише Іnterfax. Продажі найбільшого рітейлера Tesco за 12 травня по 12 серпня 2018 року зросли на 1,8%, багато в чому завдяки активному росту в магазинах мережі Express, однак частка ринку скоротилася на 0,5 процентного пункту, до 27,4%.
Його головний конкурент J Sainsbury Plc, підвищив продажу на 1,2% за рахунок збільшення онлайн-продажів і попиту на преміальні продукти лінійки Taste the Difference. Однак частка ринку знизилася на 0,4%, до 15,5%. Asda, дочірня компанія американської Walmart, збільшила продажі на 2,6%, а частка ринку скоротилася на 0,1%, до 15,2%.
Продажі Wm Morrison Supermarkets підскочили на 2,7%, але це дозволило лише зберегти частку ринку на колишньому рівні – 10,4%.
Тим часом продажі Aldi злетіли на 12,6%, Lidl – на 8,6%, завдяки чому обидві компанії збільшили частку ринку (на 0,6 і 0,3% відповідно), до 7,6% і 5,5%