
ChatGPT інтегрує функцію пошуку товарів в інтерфейсі чату: як він формує результати пошуку


Нові відкриття магазинів – Cream Korea, Mesonia та Вomond, Eva запустила новий сервіс – індивідуальну консультацію експерта-косметолога, Подорожник запровадив масштабний стипендиальний проєкт для молоді та інші новини в сегменті drogerie&health за травень.
У травні 2025 року компанія Eva завершила один із найважливіших етапів масштабного проєкту з модернізації розподільчого центру e-commerce у Броварах, що тривав з серпня 2024 року й реалізовувався без призупинення роботи складу. Обсяг інвестицій склав близько 35,9 млн грн з ПДВ. Тоді як загальний обсяг інвестицій, запланованих на модернізацію розподільчого центру, складає близько 41,8 млн грн з ПДВ.
Наразі логістичний комплекс Eva у Броварах включає склад для обслуговування роздрібної мережі (площею близько 22 000 кв. м) та склад e-commerce (площею близько 21 000 кв. м). Після переобладнання об’єкта, який компанія на початку року придбала у Dragon Capіtal, Eva планує передати нинішній розподільчий центр під потреби напряму e-commerce.
Наприкінці травня в столичному Blockbuster Mall відкрився новий магазин Cream Korea. Тут представлена косметика по догляду за обличчям, тілом та волосами від світових брендів, зокрема, і корейських. Вже три магазини Cream Korea працюють в толиці, а також є точки в Одесі, у Рівному, в ТЦ Happy Mall та у Житомирі, в ТЦ ОЛДІ.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Аптека 9-1-1 стала першою серед фармритейлерів України, яка впровадила телемедицину ще у 2019 році. За шість років роботи сервісом скористалися понад 100 000 пацієнтів. Команда з 10 фахівців від ТОВ «Український центр телемедицини» надає професійну медичну допомогу, враховуючи індивідуальні потреби та особливості кожного звернення.
Отримати онлайн-консультацію можна кількома зручними способами:
Тож клієнт може отримати первинну медичну допомогу, альтернативну медичну думку, розшифрування результатів аналізів, підбор лікарських засобів, а також консультації з питань здоров’я та краси.
Телемедицина дозволяє оперативно отримати кваліфіковану пораду протягом 2 хвилин або у зручний для пацієнта час без необхідності відвідувати медичний заклад. Особливо важливо, що консультації наразі надаються безкоштовно, а звернутися до спеціалістів можна необмежену кількість разів (згідно з Ліцензією МОЗ від 31.08.2018 року).
Сервісом можна скористатися в чат-ботах Viber та Telegram. Функціонал дозволяє отримати персоналізовані рекомендації з підбору засобів догляду за шкірою та волоссям без необхідності запису до спеціаліста або відвідування офлайн-консультацій. За потреби косметолог онлайн в Eva допоможе визначити тип шкіри та волосся, надасть поради щодо особливостей догляду та перетворить повну щоденну beauty-рутину на зрозумілий, особливий для кожного ритуал краси.
Щоб отримати рекомендацію, достатньо в головному меню чат-бота обрати опцію «Консультація експерта», а далі – «Консультація косметолога».
Для Eva впровадження нового сервісу – це також інструмент просування категорій, які потребують більшого залучення клієнта, де вибір базується не лише на ціні чи популярності бренду, а й на точному розумінні потреб шкіри та волосся. Надання професійних рекомендацій в месенджерах підвищує впевненість клієнта в покупці, зменшує ризик розчарування у засобі та збільшує ймовірність повторних покупок.
Mesonia – український бренд професійної доглядової косметики світового рівня, який в середині травня запрацював у ТРЦ Respublika Park. Тут представлено понад 300 продуктів по догляду за тілом, обличчям та волоссям. Це вже друга точка, перша працює в столиці за адресою: вул. Шота Руставелі, 20.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
«Понад шість років ретельних досліджень та інноваційних розробок допомогли створити продукти, які піднімають догляд за собою та вашими близькими на новий рівень, роблячи його ще більш приємним та дієвим», – йдеться на сайті бренду.
В магазині Eva Beauty у київському ТРЦ Respublika Park відбувся офіційний запуск продажів бренду Kérastase. Eva Beauty стала першим офлайн-ритейлером в Україні, в магазинах якого офіційно з’явилася продукція легендарного французького бренду професійного догляду за волоссям. Kérastase, що входить до групи L’Oréal.
Нагадаємо, унікальний формат Eva Beauty передбачає не лише преміальний асортимент, а й сервіс на рівні салонного обслуговування: діагностику стану шкіри обличчя, волосся та шкіри голови, індивідуальний підбір догляду та консультації експертів безпосередньо в магазині. За бажанням, у салоні краси Beauty Salon by Eva (на території Eva Beauty) клієнт разом із професіоналом може протестувати на своєму волоссі обрані засоби та підібрати домашній догляд.
Продукція Kérastase також доступна онлайн – на платформі eva.ua.
Мережа аптек Подорожник запроваджує масштабний стипендіальний проєкт для молоді. 20 найкращих студентів вищих фармацевтичних навчальних закладів та коледжів, учбові досягнення яких відзначили в компанії, отримають стипендію в розмірі до 2500 грн на місяць.
30 квітня в навчальній аптеці Подорожник у Львові відбулося урочисте вручення стипендіальних сертифікатів студентам.
Мережа аптек Подорожник уже тривалий час послідовно підтримує молодих фахівців і реалізовує внутрішні програми стажування, наставництва і професійного розвитку в рамках проєкту «Подорожник Start» і першої в Україні навчальної аптеки, проводить зовнішні зустрічі зі студентами і тренінги з карʼєрного зростання.
Новий формат Bomond – це не просто магазин, це емоційний beauty-простір. Ритейлер відійшов від класичного підходу «вибрав — купив» і створив середовище, де клієнт може відчути себе частиною естетики, протестувати новинки, зробити фото, а головне — насолодитися процесом вибору.
У магазинах нового формату є атмосфера, яка надихає: наприклад, фірмова інсталяція Bomond – рожевий артоб`єкт у вигляді косметичних форм і серця – одразу налаштовує на красу, грайливість і безтурботність. Фокус на емоції, не лише на продукт: тест-зони, консультування в режимі «beauty-діалогу», акценти на нішевих брендах.
Новий формат магазину представлних одразу в трьох столичних ТРЦ: у Lavina Mallплощею 40 кв. м, у Blockbuster Mall – 55 кв. м, у Караван Outlet – 63 кв. м.