
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Пандемія, яка вразила світ у 2020 році, принесла великі зміни в онлайн-торгівлю. Компаніям, працюючим офлайн, довелося трансформувати свої продажі за допомогою інтернету. Минулого року електронна комерція кардинально змінила спосіб покупок. Завдяки новим технологіям підвищився комфорт клієнтів: наприклад, завдяки сайтам зручніше купувати товари. А замовити розробку інтернет-магазину можна в спеціальних компаніях, таких як «Червоний хамелеон».
Одним із трендів торгівлі у 2020 році став голосовий помічник. За допомогою віртуальних асистентів можна спростити електронну комерцію. До того ж, голосові сервіси розуміють різні мови. Таким чином, клієнтам стає легше купувати в інтернеті.
Голосовий помічник може виконувати наступні функції:
Таким чином, інтернет-магазин може раціонально витрачати наявні ресурси. Для того, щоб оптимізувати сторінку під голосовий пошук, необхідно:
Віртуальний асистент підходить для різних сегментів бізнесу (доставка їжі, продаж товарів, замовлення послуг). Цей спосіб приносить непоганий приплив нових клієнтів.
У 2020-му збільшилося число покупок із мобільних телефонів/планшетів. У поточному році цей тренд продовжує набирати обертів. Клієнти використовують пристрої як для покупок, так і для ознайомлення з товарами. А за допомогою просування в різних мережах (наприклад, Instagram, Telegram) можна розповісти про переваги продукту і залучити нових покупців.
«Червоний хамелеон» рекомендує дотримуватись наступних порад:
Наразі тренди онлайн-торгівлі орієнтуються на простоту інтерфейсу. Тому необхідно створювати зрозумілий і зручний портал, як для мобільних девайсів, так і для комп’ютерів. У цьому можуть допомогти професіональні компанії, наприклад, «Червоний хамелеон». Якщо самостійно цим займатися, можуть виникнути складнощі. Додаткову інформацію рекомендується прочитати в блозі.
У 2020 році інтернет-бізнеси почали відмовлятися від залучення нових клієнтів. Тепер власники намагаються дізнатися якомога більше інформації про поточних споживачів. Для цього розробляються віртуальні сторінки покупців, необхідні для врахування особливостей їх поведінки в інтернеті та комунікації з магазином на різних майданчиках. Наразі великі компанії переходять на CDP-платформи. Вони дають змогу:
Технологію необхідно додавати компаніям, які мають велику кількість інформації про покупця (особиста інформація, статистика клієнтського сервісу, транзакційні дані).
Багатоканальні продажі — це ще один тренд, який став популярним у 2020 році. Технологія дає змогу збільшити прибутковість. «Червоний хамелеон» виділив декілька каналів продажу:
«Спілкування» з клієнтом через різні канали дає змогу підвищити конверсію і відомість бренду. Чим більше інструментів захоплено, тим вище коефіцієнт відвідувачів сайту, які виконали цільові дії. Для того, щоб повноцінно використовувати тренд, необхідно:
Після того, як вдалося досягти популярності в соціальних мережах та малих каналах, можна виходити на інший рівень, наприклад, створити маркетплейс.
Таким чином, онлайн-торгівля продовжує набирати обертів і у 2021 році. І для того, щоб адаптуватися до нових змін, необхідно прийняти і впровадити нові тренди. Це допоможе заявити про свою присутність й розвинути інтернет-магазин.