
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Нещодавно у центрі Варшави з’явилось місце, де можна швидко, корисно та поживно перекусити смачними вегетаріанськими супами-пюре. На перший погляд, нічого нового та особливого, але в Soup Culture звичайні супи-пюре мають одну незвичайну деталь.
Як пише портал Наш вибір, стаканчик, у який вам наллють майже 400 грам супу, не потрібно викидати. Навпаки – його треба з’їсти. Автором такої ідеї став Євген Адінцов з України, який приїхав до Варшави два роки тому. Soup Culture
«Смачний суп-пюре в одноразовому посуді – це не те. А ось стакан, як доповнення до страви, – саме те, – розповідає автор винаходу. – Так ми почали працювати над створенням машини для випікання їстівних стаканів для супу. Я навіть боюсь підраховувати, скільки кілограмів тіста ми зіпсували, допоки визначились з правильними пропорціями, температурою, формою та часом випікання».
Виготовляють їстівний посуд двох сортів з різного типу муки на місці. У теплі стакани наливають суп, який вариться теж на місці. Щодня для своїх відвідувачів команда готує три різні супа-пюре, вартість яких коливається від 9 до 11 злотих. За день продається 50-70 келихів, а усього в меню – 16 різних супів. Soup Culture
«Польський споживач – дуже відкритий та щирий. Якщо йому подобається, то він одразу всім про це розповість, а якщо ні – теж про це скаже. Нам приємно, що наша продукція в їстівних стаканах смакують людям. Це – найкраща подяка за нашу працю і найкраще натхнення для майбутнього розвитку», – говорить Євген Адінцов.
У його планах створити також їстівні кришечки до стаканів. Супи від українців стають усе популярнішими, багато клієнтів замовляють їх на обід в офіс, відтак, справа потребує розширення та втілення нових креативних ідей.
Євген не приховує, він щодня отримує пропозиції розвитку його бізнесу, наприклад, купівлі франшизи. Суп у їстівному стакані зацікавив людей в різних куточках світу, не тільки в Польщі. У його планах – протягом року відкрити щонайменше сто «супниць» по всій Польщі, орієнтуватись на споживчі ринки інших країн та дарувати людям корисні супчики у їстівних стаканах.
Мережа магазинів гаджетів ЖЖУК відкрила перший магазин у Польщі