Новим директором Nielsen в Україні та Білорусі став Вайос Діморагас
Як повідомила RAU прес-служба Nіelsen Україна, Вайос Діморагас призначений директором з 1 вересня.
Його попередниця на посту директора Nielsen Тетяна Безсмертна пішла з життя на початку цього року на 42-му році життя. На новій посаді пан Діморагас, який раніше керував підрозділом по роботі з виробниками косметики та алкогольних напоїв в Nielsen Великобританія, очолить діяльність Nielsen в Україні та Білорусі.
Кар’єра Вайоса Діморагаса в Nіelsen почалася в 2004 році в Греції в ролі фахівця по роботі з виробниками в комерційному підрозділі компанії. З 2006 по 2009 рік Діморагас працював на посаді аналітика маркетингових досліджень в компанії AstraZeneca, міжнародної біофармацевтичної компанії з вивчення і виробництва засобів первинної медико-санітарної допомоги та спеціального догляду. Після чого в 2010 році Вайос Діморагас повернувся в компанію Nіelsen Греція на посаду керівника підрозділу по роботі з виробниками, де придбав великий досвід у комерційній діяльності. Далі він був призначений генеральним директором Nіelsen в Болгарії, де Вайосу вдалося досягти двозначного показника зростання обсягу продажів і набути досвіду управління бізнесом в країнах Східної Європи у важкий для регіону період.
У 2014 році Вайос Діморагас очолив комерційний департамент по роботі з виробниками косметики та алкогольних напоїв в Nіelsen Великобританія. На цій посаді він домігся значних результатів у роботі з клієнтами і зростання обсягів продажів на одному з найбільших ринків Західної Європи.
Довідка. Nielsen Holdings plc – це глобальна компанія, яка надає послуги з вимірювання та поліпшення бізнес-результатів і є ключовим джерелом інформації про те, що споживачі дивляться і купують.
Nielsen входить в список S&P 500 і проводить свої вимірювання в більш ніж 100 країнах світу, охоплюючи більше 90% світового населення. Додаткова інформація доступна на офіційному сайті www.nielsen.com
В Україні Nielsen присутній з 1995 року, і на даний момент в компанії працює більше 500 чоловік. Nielsen використовує єдину методологію збору даних по всьому світу, що дозволяє порівнювати і зіставляти інформацію про ринки в Україні з іншими країнами.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: зміни в NOVUS, MD Group, WOG, VARUS та інших компаніях