Аналітика Nielsen: як росте ринок товарів повсякденного попиту в Україні та Європі

Аналітика Nielsen: як росте ринок товарів повсякденного попиту в Україні та Європі

26.06.2017 12:41
  935
Виктор Нагорский

Сума витрат споживачів в Європі на товари повсякденного попиту, такі, як продукти харчування, напої та туалетні засоби, зросла лише на 0,2% в першому кварталі 2017 року.

За інформацією дослідницької компанії Nielsen, цей показник – найнижчий за останні вісім років вимірювань, він був спровокований періодом Великодніх свят і негативно вплинув на щорічне порівняння даних.

Згідно з даними аналізу продажів Nielsen продовольчі рітейлери в 21 країні Європи показали зростання виручки в касі на 0,2% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, в секторі товарів повсякденного попиту (FMCG). Цифра показника зростання демонструє підвищення цін на 0,9%, але падіння обсягу закупівель на 0,7%.

«На показник інфляції цін і падіння обсягів продажів вплинули Великодні свята, – каже Олів’є Дешам, старший віце-президент по роботі з роздрібними мережами Nielsen в Європі. – Зростання цін на 0,9% було стабільним в порівнянні з 1% у 2016 році, що вказує на невеликий інфляційний тиск на європейський ринок продуктів».

Продажі в Європі

Як відзначають в Nielsen, найвище зростання виручки в касах (+11,6%) демонструє Туреччина, за нею йдуть Словаччина (+3,9%) і Угорщина (+3,4%). Один з найбільших спадів спостерігається в Греції (-7,3%), який триває ще з 2016 року через економічно нестійку ситуацію і падіння ВВП.

З п’яти великих західноєвропейських ринків, Іспанія (+2,2%) показала найвище зростання, слідом за нею Італія (+0,7%). У Великобританії і Німеччині найгірший показник (-1,5%), і третій раз поспіль найнижчий показник серед усіх 21 країн.

Продажі в Україні

В Україні, за даними Nielsen, темпи зростання обсягів продажів в натуральному вираженні сповільнилися помітніше в порівнянні з темпами зростання обсягів продажів у грошовому вираженні, що пояснює зростаючу інфляцію в 9,7% в першому кварталі 2017 року.

«На відміну від Європи зростання попиту на ринку товарів повсякденного попиту було обумовлене весняної стабілізацією національної валюти, а також переходом на літній період, коли споживачі не отримують рахунки за опалення, відповідно скоротилися витрати на комунальні послуги», – пояснює директор зі стратегічного розвитку Nielsen в Україні та Білорусі Віталій Брик.

 

Читайте також – 

Аналітика Nielsen: На що витрачає і як економить український споживач


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку