Nielsen: Які спеціалізовані магазини користуються популярністю в Україні

Nielsen: Які спеціалізовані магазини користуються популярністю в Україні

28.09.2017 11:29
  3822
Ukrainian Retail Association

На думку фахівців Nielsen спеціалізовані магазини в Україні формують окрему споживчу нішу.

Згідно з результатами глобального дослідження спеціалізованих магазинів Nielsen, у вересні 2016 року 90% споживачів в Україні сказали, що збираються зробити покупку в спеціалізованому магазині в наступні три місяці. Найбільшою популярністю користуються магазини по догляду за собою, магазини косметики та магазини з продажу будівельних матеріалів.

 

Щоб з’ясувати ставлення споживачів до невеликих магазинах зі спеціалізованим вибором, Nielsen в рамках щорічного дослідження з’ясував частку споживачів, які планують відвідати магазини-спеціалісти в найближчі три місяці і які основні причини вибору магазинів з обмеженим товарним асортиментом того чи іншого типу. Незважаючи на те, що шопінг у споживачів в основному асоціюється з покупками в великих торгових центрах, супер- і гіпермаркетах, маленькі магазини-спеціалісти виграють низкою переваг, які зібрані в чотири основних споживчих тренда на основі відповідей респондентів в дослідженні Nielsen Specialty retailer, яке проводилося в кінці 2016 року.

За словама директора по роботі с роздрібними мережами Nielsen в Україні Юрія Ліщука, спеціалізовані магазини повертаються в побут українців і формують окрему споживчу нішу.

«Незважаючи на те, що сучасний покупець вимогливий і хоче знайти все, що йому необхідно, в одному місці, ключовий фактор – це конкретний товар або бренд. Будь то товар для малюків, засіб по догляду за собою або товар для домашнього вихованця, який не знайти в звичайному магазині. Саме в спеціалізованому магазині покупець задовольнить свій унікальний попит», – говорить Ліщук.

В результаті аналізу результатів опитування, можна виділити кілька споживчих трендів.

Фокус на спеціалізований асортимент – магазини-спеціалісти не дають можливість покупцям придбати усі товари, які є в наявності в гіпер- і супермаркетах, проте асортимент в «спеціалістах» найбільшим чином задовольняє покупця всередині кожної категорії. Багатий вибір брендів або товарів всередині категорії компенсує відсутність широкого універсального асортименту. 62% світових і 51% українських споживачів сказали, що вибирають спеціалізований магазин, тому що можуть знайти на полиці в магазині потрібний йому бренд або товар. Новинкам варто приділити окрему увагу – 59% споживачів в світі і 39% в Україні стверджують, що можуть знайти новинки в потрібних їм категоріях тільки в спеціалізованих магазинах.

Купівельний досвід – унікальні враження всередині магазину, які піднімуть процес здійснення покупок вище того, що було коли-небудь раніше. Зусилля з боку рітейлерів повинні включати в себе клієнтський сервіс і атмосферу в магазині в цілому. Більше половини (62%) споживачів в Україні вважають клієнтський сервіс в спеціалізованих магазинах кращим, ніж в інших. При цьому 65% українців готові платити більше за кращий досвід в магазині, а ще 65% українців не проти витратити час і походити по декількох магазинах, щоб знайти і здобути кращий купівельний досвід. Для 58% споживачів в Україні і для 59% в світі дизайн і атмосфера в спеціалізованому магазині здаються кращими, ніж в звичайному магазині.

Ціна і якість – невід’ємна частина товару будь-якого магазину і спеціалізований – не виняток. 51% українських споживачів і 61% споживачів в світі згодні з тим, що товари в рітейлерах-спеціалістах є дорожчими, ніж в інших магазинах. При цьому половина опитаних в Україні (59%) вважають, що рітейлери-спеціалісти часто пропонують товари зі знижками і спеціальні пропозиції. Головною перевагою товарів в спеціалізованих магазинах, вважають 50% респондентів в Україні, є якість, яка краща, ніж в інших магазинах.

Персоналізація стала частиною бізнес стратегії всіх рітейлерів, включаючи «спеціалістів». Рітейлери пропонують спеціальні персоналізовані пропозиції за допомогою програм лояльності – 57% українських респондентів згодні з тим, що рітейлери-спеціалісти пропонують більш привабливі акції та ваучери в рамках програм лояльності в порівнянні з іншими магазинами.

Нагадаємо, раніше Nielsen повідомляв, що індекс споживчої довіри в Україні зростає другий квартал поспіль. Аналітики компанії відзначали, що частково зростання індексу викликане позитивними змінами в економіці і політичній ситуації – незначним зростанням ВВП і безвізовим режимом.

Читайте також –

Дослідження Nielsen: як переконувати покупців набирати повні кошики


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3389
Усі новини ринку