Аналітика Nielsen: спад продажів FMCG секторі України сповільнився
За даними Nielsen в Європі в IV кварталі 2016 року зростання витрат споживачів на повсякденні товари, такі як продукти харчування, напої та туалетні приналежності, досяг найвищого рівня за рік.
Як повідомила rau.ua прес-служба компанії Nielsen в Україні, про це свідчать результати дослідження Nielsen Growth Reporter.
Як відзначають аналітики компанії, в IV кварталі 2016 року продовольчі рітейлери в 21 країні Європи показали зростання виручки в касі на 1,8% порівняно з аналогічним періодом минулого року, в секторі товарів повсякденного попиту (FMCG) – це найвищий показник зростання з кінця 2015 року. Цифра показника зростання на 1,8% зумовлена підвищенням цін на 0,9% і збільшенням обсягу закупівель на 0,8%.
Порівнюючи четверті квартали 2015 і 2016 року, у Туреччині найвище зростання виручки в касах (+ 9,1%), за нею йдуть Польща (+3,6%) і Іспанія (+3,1%). Зі зворотного боку шкали, найбільший спад був зафіксований в Греції (-6,7%) і Фінляндії (-4,1%).
З п’яти великих західноєвропейських ринків, Іспанія (+3,1%) показала найвище зростання, слідом за нею Франція (+0,9%). У Великобританії найгірший показник (-0,3%), і третій раз поспіль найнижчий показник серед усіх 21 країн.
В Україні в IV кварталі 2016 року відбулося уповільнення падіння обсягів продажів у натуральному вираженні з -1,8% в III кварталі 2016 року до -0,5% в IV кварталі 2016 року. В той час як зміна продажів у грошовому вираженні залишилася на тому ж рівні, що і у попередньому кварталі.
Довідка. Nielsen Growth Reporter – дослідження, яке зводить динаміку ринку FMCG (продукти харчування та товари повсякденного попиту) в натуральному і грошовому виразі в країнах Європи. Дослідження засноване на вимірі продажів Nielsen в 21 країні в таких форматах торгівлі як супермаркети, гіпермаркети, дискаунтери, спеціалізовані магазини.
Читайте також –
Аналітика Nielsen: На що витрачає і як економить український споживач