Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за травень
Які зміни відбулися в травні на керівних посадах українських компаній сфери рітейлу і торгової нерухомості. призначення в рітейлі
Arber
З початку травня в Arber Fashion Group з’явився новий PR-директор. Вакантну посаду зайняла Яна Довгань. Протягом останніх п’яти років вона працювала в сфері комунікацій на ринку нерухомості, супроводжувала мікрорайон «Благодатний», ЖК Park Stone та інші проекти. У сферу PR прийшла з ділових ЗМІ, створила проект 3doma.ua, головним редактором якого і була, кар’єру в журналістиці закінчила на посаді редактора розділу нерухомості в forbes.ua.
«Переді мною стоїть завдання побудови і реалізації pr-стратегії компанії Arber. Необхідно налагодити внутрішні і зовнішні комунікації в групі компаній, яка налічує понад 120 торгових точок і виробництво по всій Україні. Потрібно вивести на новий рівень імідж і управління брендом компанії. Попереду нелегка робота, але коли продукт якісний, команда яскрава, професійна і активна, то досягнення мети це тільки питання часу», – прокоментувала Довгань своє призначення.
Нагадаємо, раніше в компанії стався ряд інших кадрових перестановок. Зокрема, посаду директора з маркетингу Arber Fashion Group зайняла Людмила Міщенко, а бренд-директором F’91 став Анатолій Письменний. На цих посадах вони змінили Кирила Уварова і Андрія Мариненко відповідно.
Нова Пошта
В кінці травня Юрій Беневітський пішов з посади директора Нова Пошта Інтернешнл – дочірньої компанії логістичного оператора Нова Пошта, яка займається міжнародною доставкою. Як повідомляв портал delo.ua, на цій посаді він перебував з січня 2016 року.
За цей час компанія запустила доставку з Китаю, а також послугу викупу і доставки товарів з магазинів США NP Shopping. Крім того, компанія відкрила перше відділення в Мілані (Італія). Причиною його звільнення в компанії назвали закінчення трудового контракту. При цьому в Нова Пошта підкреслили, що зараз в компанії проходить внутрішній конкурс на заміщення посади.
Retail Group
Новий директор з маркетингу був призначений в Retail Group. Цю посаду зайняв Олексій Делюков, який раніше працював на керівних посадах в департаментах маркетингу Fozzy Group, Arber та інших компаніях сфери рітейлу.
«Олексій – експерт в сфері рітейл-маркетингу, пройшов навчання на курсі Post-Graduate Professional Diploma в Chartered Institute of Marketing. З 1997 року працював в креативних командах агентств ARK/JWT, BATES SAATCHI & SAATCHI, D’ARCY, SCHOLZ & FRIENDS для таких брендів як Coca-Cola, P&G, Sun InBev, Unilever, Kyivstar. Починаючи з 2003 року обіймав топ-посади в маркетинзі Fozzy Group, Arber Group, Домотехніка, Sela і Media 8 »,— уточнили rau.ua в пресс-службі Retаil Group.
Нагадаємо, холдинг Retail Group управляє торговими мережами Велмарт, Велика Кишеня, ВК SELECT і ВК Експрес в Україні, а також мережею супермаркетів Green Hills Market в Молдові. Загальна площа торгових мереж Retail Group складає 348 000 кв. м. Загальний товарообіг торгових мереж компанії в 2016 році склав 8,7 млрд грн. До активів групи також відносяться сім торгово-розважальних центрів Екватор, загальною площею: 117 000 кв. м.
ТРЦ Lavina Mall
Відділ оренди торгово-розважального центру Lavina Mall очолила Людмила Віліщук. Раніше вона працювала в компанії NAI Ukraine і займалася брокеріджем, в тому числі – здавала площі в найбільшому в Україні ТРЦ.
«Lavina Mall – абсолютно новий для України формат ТРЦ. Для успішної роботи торгового центру і всіх його орендарів необхідно змінювати звичні підходи, шукати нові ефективні рішення. Я рада приєднатися до команди Lavina Mall і бути частиною цього, безумовно, революційного проекту», – прокоментувала своє призначення Людмила Віліщук.
Вона також підкреслила, що одне з ключових завдань на найближчий час – налагодити ефективний діалог з орендарями для співпраці і взаємодії в питаннях маркетингу і залучення відвідувачів.
Нагадаємо, ТРЦ Lavina Mall відкрився в грудні 2016 року на вул. Берковецькій, 6Д в Києві. Торгово-розважальний центр загальною площею 170 000 кв. м і орендною в 127 000 кв. м є найбільшим діючим ТРЦ в Україні з найбільшим критим розважальним парком в Європі Galaxy загальною площею 20 000 кв. м.
Universal Commerce Group
Колишній керівник інвестиційного спрямування Digital Future Віктор Компанієць перейшов на роботу в холдинг Universal Commerce Group (UCG). Як повідомляв AIN.UA, раніше його пов’язували з Noosphere, але зараз це окрема компанія, яка об’єднує e-commerce проекти.
З 10 травня цього року Віктор Компанієць зайняв посаду директора з розвитку UCG. За словами Віктора, однією з причин переходу стала можливість формувати і розвивати проекти, на які раніше просто не вистачало часу, або ж які не з’являлися в колі інтересів.
На новій посаді Віктор займеться інвестиційними програмами, пошуком і відбором перспективних команд і продуктів, технологічних e-commerce-рішень (сфера діяльності UCG). «Очолювана Віктором команда буде працювати як зі стартапами, так і з компаніями, які вже заявили про себе, для побудови партнерських відносин і, можливо, M & A», – уточнили в компанії.
Цитрус призначення в рітейлі
У травні мережу Цитрус покинув Віктор Шолошенко, який останні шість років обіймав посаду директора з маркетингу компанії. Ім’я його наступника поки невідомо, як і наступне місце роботи самого Шолошенко. У той же час раніше він заявляв, що не розглядає можливість працевлаштування в сфері рітейлу електроніки та FMCG-рітейлу.
«Точно не хочу знову в рітейл електроніки та FMCG-рітейл. Але при цьому цікаво FMCG-виробництво і HоRеCа. Рітейл – моя сильна сторона і максимальна точка компетенцій, але я готовий освоювати і нові сегменти, будучи впевненим у своїй ефективності і там. Хочу залишитися в Одесі, для релокації потрібен сильний аргумент у вигляді челенджу в дуже цікавій і ефективній компанії», – говорив Шолошенко.
На початку червня також стало відомо про звільнення з Цитруса Анастасії Москвітіної, яка займала посаду PR-директора компанії. В Цитрусі вона пропрацювала менше двох місяців, а причини свого звільнення не уточнила.
ТРЦ Караван
Директором з маркетингу ТРЦ Караван призначений Владислав Яровий. Як уточнили rau.ua в прес-службі компанії DCH Real Estate, яка управляє мережею з трьох торгово-розважальних центрів Караван в Україні, Владислав був призначений на посаду директора з маркетингу в травні. До призначення в керуючу компанію мережі ТРЦ Караван Яровий працював в маркетинзі Райффайзен Банку Аваль, а також МТС Україна/Vodafone. На останньому місці роботи він координував просування продуктів для масового та бізнес-сегментів, був в робочій групі по ребрендингу МТС Україна.
«Високу маркетингову активність компанії ми посилимо проектами нового формату. Торгово-розважальні центри Караван в Києві, Харкові та Дніпрі будуть не просто найпопулярнішими місцями шопінгу та дозвілля для городян. Ми прагнемо до того, щоб стати центральними майданчиками по впровадженню новітніх технологій на ринку рітейлу», – прокоментував Яровий свої завдання на новій посаді.
У прес-службі компанії також відзначили, що ТРЦ Караван приділяє велику увагу івент-маркетингу. У 2016 році в торгово-розважальних центрах мережі провели 166 великих івентів для відвідувачів: 78 заходів пройшли в Харкові, 50 – в Дніпрі і 38 – в Києві.
JYSK призначення в рітейлі
Кадрові зміни відбулися і в компанії JYSK Україна. Посаду Country HR Manager в компанії зайняла Мілена Шиманська.
До приходу в JYSK Мілена дев’ять років працювала в транснаціональній корпорації Procter&Gamble. Останнім часом працювала в російському підрозділі корпорації на посаді HR Business Partner for Sales Group and responsible for BRAND Group’s recruiting (HR бізнес-партнер в департаменті продажів і відповідальний за рекрутинг в бренд-департаменті). А до цього – в Україні – на посаді Talent Supply Leader (фахівець з підбору персоналу) Procter&Gamble Ukraine.
JYSK Україна – один з найбільших в країні рітейлерів сегменту товарів для дому. Компанія вийшла на український ринок в 2014 році, викупивши активи свого партнера, який розвивав магазини JYSK в країні по франшизі. Зараз мережа JYSK в Україні налічує 34 торгові точки в різних регіонах, а також онлайн-магазин. Компанія входить у велику міжнародну групу JYSK, що налічує більше 2 400 магазинів в 44 країнах світу, переважно в Європі.
VARUS
Директор з маркетингу VARUS Катерина Огуряева повідомила про намір покинути компанію в кінці вересня цього року. «Я працюю до кінця вересня і дуже хочу передати свою посаду в нескінченно улюбленій мною компанії людині, яка зможе продовжити всі розпочаті проекти і привнести свої нові ідеї, зробити VАRUS улюбленим місцем покупки і керувати прекрасним колективом», – написала Огуряева на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
Вона також зазначила, що її звільнення з компанії пов’язане зі змінами в особистому житті і додала, що зараз VАRUS знаходиться в пошуці нового маркетинг директора. «Потрібна людина з досвідом роботи в мережевій роздрібній торгівлі на аналогічній позиції. Позитивна, відкрита новому, що вміє не тільки керувати людьми, а й цінувати їх. Головний офіс компанії – в Дніпрі», – уточнила Катерина.
На посаді директора з маркетингу мережі VARUS вона працює з жовтня 2013 року, а в продуктовому рітейлі – з 2005-го. До VARUS працювала в мережах Брусничка та Еко маркет.
Національна мережа супермаркетів VARUS представлена на ринку продуктового роздробу України компанією «Омега». Перший супермаркет відкрився в 2003 році в Дніпрі. Станом на квітень 2017 року мережа VARUS налічувала 60 магазинів в країні, загальна торгова площа яких складала 64 700 кв. м. Кількість співробітників – близько 5 000 чоловік.
EVO.Company
Як повідомив портал evo.business, Оксана Ферчук змінила на посту директора майданчика Zakupki.Prom.ua Миколу Жандорова, який був директором проекту з моменту його заснування в 2015 році.
Нагадаємо, раніше вона очолила інший проект групи компаній EVO – онлайн-сервіс електронного документообігу «Вчасно», який розроблявся під її керівництвом. Тепер же Оксана буде поєднувати посади керівників обох проектів EVO. До цього вона працювала головним виконавчим директором групи компаній Нова Пошта, а також займала пост генерального директора оператора міжнародного супутникового телебачення Viasat в Україні. В цілому Оксана Ферчук більше 17 років присвятила роботі в телекомунікаційному бізнесі.
«Працюючи над інтеграцією сервісу« Вчасно» і майданчику Zakupki.Prom.ua, я мала можливість переконатися в професіоналізмі і узгодженості команди. І зараз я дуже рада стати її частиною. Залишаючись надійним партнером для наших клієнтів, ми з командою в першу чергу будемо працювати над розвитком і впровадженням сучасних цифрових рішень для бізнесу та розширенням портфеля послуг», – прокоментувала своє призначення Оксана Ферчук.
Микола Жандоров вирішив закінчити співпрацю з EVO.company. «На цій роботі я віддав той максимум, на який був здатний. Настав час використовувати мої знання і вміння для розвитку іншої компанії. Я вдячний кожному за плідну співпрацю. Наша команда – одна з кращих на ринку, і попереду у неї безмежні можливості. Оксані Ферчук я передав все, що допоможе їй в роботі, і в подальшому готовий при необхідності консультувати її з усіх питань», – прокоментував своє звільнення Микола Жандоров.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за квітень