 
									Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові
 
  
			 949
  949
			 
                 10.07.2017 03:49
 10.07.2017 03:49 1216
  1216
			        Споживачі покоління Z однаково цінують як особисте спілкування з продавцями, так і цифровий формат здійснення покупок.
Постачальник омніканальних платіжних сервісів Acapture підготував звіт «Майбутні тенденції в споживчій поведінці» (Future Trends in Consumer Behavior), в якому розглянув переваги наймолодшоъ і найбільшої групи споживачів, які народилися в цифрову епоху – міленіалыв і представників покоління Z. Як з’ясувалося, молоді покупці, які виросли в умовах постійного підключення до Інтернету, з однаковою активністю роблять покупки і в фізичних магазинах, і через Інтернет.
У звіті говориться, що важливим фактором є омніканальність, що об’єднує різні платформи і канали, в тому числі мобільні і фізичні магазини. 50% респондентів віддали перевагу особистому спілкуванню при здійсненні покупок, незважаючи на наявність багатої онлайн-функціональності для покупки товарів і послуг.
Згідно з новою доповіддю, ключовим словом є персоналізація. Відновившийся інтерес до офлайн-покупок дає можливість роздрібним підприємствам пропонувати незабутні враження від покупок для наймолодших клієнтів. У той же час омніканальні можливості будуть набувати все більшої важливості, дозволяючи продавцям пропонувати як зручність, так і індивідуальний підхід при особистому спілкуванні.
Дослідження говорить: 40% споживачів роблять додаткові покупки, відвідавши онлайн-магазин, зробивши там замовлення в «один клік» і отримавши замовлення в офлайн-магазині.
Способи оплати та доставки, що об’єднують офлайн- і онлайн-канали в єдину, уніфіковану модель здійснення покупок, відкривають для ТСП можливість підвищення коефіцієнта конверсії.
Джерело: Retail-loyalty
Читайте також –
 
									 
  
			 949
  949
			 
									 
  
			 241
  241
			 
									 
  
			 295
  295