Найбільш вражаючі: як виглядають Сільпо, які потрапили до списку Europe’s Finest Store 2024 (фотоогляд)
Три супермаркети Сільпо знову потрапили до списку Europe’s Finest Store, який щорічно складає профільний журнал про роздрібну...
31
Про своє нове призначення Павло 15 серпня повідомив на власній сторінці у Facebook.
До цього Павло майже шість років працював маркетинг-директором Domino’s Pizza. За цей час український бізнес виріс з 20 піцерій і неповного покриття в доставці по Києву до 94 піцерій в двох країнах і 17 містах.
Після Domino’s Pizza Павло з липня по жовтень 2021 року працював в компанії Parimatch Ukraine на позиції керівника відділу доходів. Також Павло має досвід роботи в Mitsubishi Motors на посаді Marketing coordinator & Head of Digital Ukraine та директором по рекламі на порталі RIA.com.
Читайте також –
Юлія Бадрітдінова призначена CEO McDonald’s на ринках України, Чехії та Словаччини