Мережа Аптек 9-1-1 запускає нову акцію лояльності разом з Art Nation Loyalty: клієнтів мережі чекає унікальний товар для дітей та сюрпризи
З 2 жовтня до 31 грудня 2023 року в мережі Аптек 9-1-1 проходитиме акція лояльності «JOYKIS»: на полицях мережі з’явилися ексклюзивні яйця JOYKIS з вітамінами для імунітету та додатковими сюрпризами.
За кожні 100 грн у чеку або за покупку товарів партнерів покупець отримує можливість придбати яйце JOYKIS за ексклюзивною ціною – 49,90 грн. В кожному яйці на клієнтів чекають вітаміни для імунітету та цікаві вкладення: колекційна картка з героєм для мобільної гри JOYKIS Grand Tour, наліпки, іграшка-дармовис та тимчасове тату. А ще всередині кожного яйця є картка з QR-кодом, відсканувавши яку, клієнти гарантовано отримують подарунок від Аптеки 9-1-1 або ж партнерів акції – GoITeens, MEGOGO, Будинку Іграшок.
Головні герої кампанії — дитячі персонажі Джойки, команда маленьких еко-героїв, які дбають про здоровий спосіб життя, збереження чистоти довкілля та сталий розвиток. Діти можуть пограти з ними в мобільній грі JOYKIS Grand Tour та зібрати власну команду героїв-гонщиків. Щоб активувати героя для гри, потрібно навести камеру смартфона на ігрову картку. Безкоштовний мобільний додаток можна завантажити на App Store та Google Play.
“Ми вперше реалізували фіджитальну акцію, яка змінює динаміку конкуренції на ринку товарів FMCG, в сегменті аптечного рітейлу. Ця акція поєднує у собі фізичну і цифрову складові: товар, мобільний застосунок-гру та сюрпризи. Ключовим фактором успішної реалізації фіджитал-стратегії є вибір правильних партнерів або створення “фіджитальної пари”. У нашому випадку, ця пара складається з вітамінів та мобільного додатку-гри. Клієнти мережі Аптек 9-1-1 отримують додаткові приємні сюрпризи, і це робить акцію “JOYKIS” безпрограшною”, – додає Едуард Ахрамович, засновник та СЕО Art Nation Loyalty, що розробила акцію для мережі Аптек 9-1-1.
Довідка. Аптека 9-1-1 — це перший інноваційний майданчик для бронювання та організації доставлення товарів аптечного асортименту. Компанія співпрацює з надійними аптеками-партнерами, які замовляють постачання товарів медичного призначення у найбільших та перевірених дистриб’юторів України, а також здійснює потрійний контроль якості.
Art Nation Loyalty — компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих програм для рітейлерів та розробляє товари-блокбастери для FMCG. Працює на перетині мистецтва, маркетингу та діджитал-контенту. Створює унікальні продукти та інтегрує елементи гейміфікації в щоденне життя клієнтів українських та міжнародних рітейлерів.