
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Учасники панельної дискусії під час RAU Workshop висловили власні думки з приводу доцільності онлайн-продажу лікарських засобів та їх доставки споживачам додому.
Асоціація рітейлерів України провела workshop, під час якого представники аптечного бізнесу та держструктур обговорили оновлені правила інтернет-торгівлі лікарськими засобами, які найближчим часом набудуть чинності, та інші актуальні питання аптечного e-commerce. Учасниками заходу стали представники таких компаній як Аптека Доброго Дня, АНЦ, Епіцентр К, Аптека Зі, аптечна мережа Конекс, Rozetka, Аптека гормональних препаратів, мережі аптек Подорожник, Лекфарм 36.6, D.S., 9-1-1 та інших. Під час панельної дискусії комерційний директор Rozetka Тетяна Моїсеєнко та виконавчий директор аптечної мережі Подорожник Тарас Коляда обговорили аптечний e-commerce, плани аптечних мереж, тенденції доставки ліків та зміну в конкурентному середовищі через посилення онлайну. RAU пропонує ознайомитись з основними тезами їх виступу.
Тетяна Моїсеєнко зазначила, що основне завдання компанії Rozetka – запропонувати клієнтам максимальний асортимент товарів, щоб на одній платформі вони змогли повністю задовольнити свої потреби.
«Нашу платформу споживачі дуже часто використовують в якості пошукової системи, адже ми знаходимось у топ-5 найвідвідуваніших інтернет-сайтів в країні. Ми плануємо активно розвивати аптечний сегмент в онлайн-форматі, але поки що не будемо відкривати офлайн-аптеки у всіх наших точках видачі, оскільки не усі з них до цього пристосовані», – повідомила комерційний директор Rozetka.
За її словами, маркетплейс робитиме основний акцент на власній доставці ліків, а також планує співпрацювати з іншими логістичними операторами.
Тарас Коляда вважає, що онлайн-торгівля ліками зараз не користується величезним попитом серед споживачів.
«Ми все-таки є народом, який не дуже полюбляє дбати про своє здоров’я на перспективу. Дуже добре, що на цьому ринку з’являються нові гравці, які лише збільшать ареал продажу лікарських засобів, але їх завдання – лише доставка. А от офлайн-аптеки несуть певну соціальну відповідальність, і повинні чітко дотримуватись українського законодавства. Наприклад, у забороні продажу ліків дітям до 14 років. Чого не скажеш про кур’єрів різноманітних служб доставки, які часто можуть передати посилку з ліками і дитині», – підкреслює директор аптечної мережі Подорожник.
Читайте також –
Михайло Лашкін, Укрпошта: Ми щодня доставляємо 1000 посилок з ліками, які замовили через інтернет