
ChatGPT інтегрує функцію пошуку товарів в інтерфейсі чату: як він формує результати пошуку


Сучасний ритейл постійно еволюціонує, адаптуючись до мінливих потреб споживачів та нових технологічних можливостей. Провідні міжнародні гравці активно впроваджують інноваційні формати магазинів, трансформуючи стандартний процес шопінгу в унікальний досвід. Від інтерактивних просторів краси та розважальних зон до гібридних закладів, що інтегрують торгівлю з відпочинком та послугами, ритейлери прагнуть оптимізувати залучення клієнтів.
Протягом останніх двох років провідний drogerie-ритейлер Азії, Watsons, інвестував $250 млн у відкриття нових магазинів та модернізацію існуючих торгових точок. Загалом, 6000 торгових просторів на 15 ринках Азії, Європи та Близького Сходу тепер працюють в інноваційному форматі.
Ці концептуально нові магазини покликані забезпечити винятковий досвід покупок та задовольнити якомога більше потреб споживачів – від придбання якісних товарів до SPA-процедур та медичних консультацій. За словами генерального директора групи AS Watson Маліни Нгай, 75% портфоліо магазинів в Азії вже пропонують інноваційний та оновлений досвід для клієнтів.
Нещодавно Watsons China представила Watsons Pink, де весь дизайн інтер’єру обертається навколо теми рожевого кольору, створюючи атмосферу, яка особливо приваблива для молодих клієнтів. У цих магазинах окрім іншого пропонуються SPA-послуги, що відкриває новий досвід для клієнтів.
У нових концептуальних магазинах Watsons China також з’явилася окрема зона Beauty Playground. Тут пропонується покупцям модний простір для макіяжу, де є доступ до візажистів, які можуть надати поради та досвід, а також можливість випробувати різні образи та потестувати декоративну косметику.
Watsons Taiwan перетворив свій магазин на естетично привабливий простір, який ідеально підходить для соціальних мереж. Тут у магазинах є стильні зони макіяжу зі косметичними столиками у формі губної помади, а стеля оформлена великими світловими коробками. Крім того, Watsons пропонує My Color Studio, де клієнти можуть отримати сезонний аналіз кольорів, який допоможе їм визначити свій кольоровий типаж та відповідно до нього знайти ідеальну палітру кольорів для свого гардеробу, макіяжу та фарби для волосся.
Watsons Malaysia вивела покупки на новий рівень задоволення та залучення. На додаток до різноманітних експериментальних зон, таких як My Beauty, Hair Studio та Watsons To Go, вони представили K-pop Land, присвячений демонстрації продуктів K-beauty. Яскравий, барвистий дизайн цієї зони, який можна використовувати в Instagram, приваблює молодих клієнтів, які можуть робити там фотосесії, онлайн-трансляції та просто проводити весело час.
У Watsons Malaysia також була представлена дитяча країна чудес, що надає клієнтам ідеальну можливість робити покупки зі своїми дітьми та якісно проводити час разом із сім’єю.
Компанія Watsons Hong Kong змінила дизайн свого флагманського магазину, представивши станцію декодування здоров’я HealthQ. На цій станції працюють фармацевти, практикуючі лікарі та дієтологи, які надають індивідуальні консультації щодо здоров’я, вакцинацію та оцінку стану здоров’я, щоб допомогти клієнтам залишатися у хорошій формі.
У Watsons Thailand було представлено покращений досвід здоров’я, що включає сучасний і стильний дизайн магазину разом із різноманітним вибором товарів для здоров’я. Щоб допомогти клієнтам у їхній особистій подорожі до оздоровлення, було запроваджено приватну медичну консультацію, де фармацевти можуть надати індивідуальні та професійні поради, адаптовані до індивідуальних потреб.
Мережа ресторанів швидкого харчування KFC представила нову концепцію закладу під назвою Saucy.
Цей ресторан спеціалізуватиметься на смаженій курці, а також на широкому асортименті соусів та напоїв, що забезпечить відвідувачам персоналізований досвід.
Saucy вирізняється рожевою кольоровою гамою та сучасним дизайном. Очікується, що заклад запропонує передовий клієнтський досвід завдяки використанню новітніх технологій.
Розташований у районі Вотерфорд Лейкс в Орландо, ресторан буде обладнаний проїзними смугами, кіосками самообслуговування та передовими внутрішніми технологіями. Ці системи використовуватимуть дані в режимі реального часу для підвищення ефективності обслуговування та забезпечення максимальної свіжості страв.
KFC планує організовувати в Saucy різноманітні розважальні та інші заходи для покращення клієнтського досвіду. Заклад має на меті стати місцем, де відвідувачі зможуть розслабитися, насолодитися їжею та провести більше часу.
Основу меню складатимуть 11 фірмових соусів, що є відсиланням до оригінальних 11 трав та спецій KFC. Окрім курки, у меню також будуть представлені сендвічі, гарніри та десерти, зокрема шоколадний мусовий торт і торт з лаймом.
Французький ритейлер Carrefour запускає нову концепцію магазинів на 45 станціях майбутньої лінії метро Grand Paris Express у Парижі.
Цей крок став можливим після укладення 12-річного контракту з компанією Constellation – спільним підприємством Altarea Commerce та RATP Travel Retail, яке відповідатиме за розвиток та управління 136 торговими площами на станціях метро Парижа. Вартість контракту не розголошується, але він охоплює понад 12 500 кв. м на лініях метро.
Унікальна концепція магазину, розроблена Carrefour Proximité France, запропонує широкий спектр послуг та товарів, орієнтованих як на пасажирів, так і на місцевих жителів.
45 магазинів Carrefour Proximité, площею від 50 до 250 кв. м, функціонуватимуть як хаби, що пропонуватимуть різноманітний асортимент продуктів харчування, товарів повсякденного вжитку та послуг. Крім того, буде встановлено 200 торгових автоматів та сім зон для проведення різноманітних заходів.
До послуг відвідувачів будуть доступні ресторани з обслуговуванням за розкладом, їжа на винос, вишукані закуски, а також ремонтні та медичні послуги.
Крім того, будуть надані стандартні зручності для подорожуючих, такі як торгові автомати, фотокабінки, кіоски для друку та камери схову. Також передбачені виділені місця для відкриття тимчасових крамниць, дегустацій місцевих продуктів та проведення культурних заходів.
Проєкт зосереджений на розвитку місцевих партнерств, пропонуванні різноманітного асортименту товарів у різних цінових категоріях та впровадженні сталих практик. Водночас він має на меті покращити досвід пасажирів та створити жваві комерційні центри на нових станціях.
Очікується, що до 2036 року понад 300 мільйонів пасажирів скористаються 45 новими станціями Grand Paris Express.
Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s у Будапешті двічі на тиждень перетворює свій заклад на нічний клуб.
Лаунж Nyugati розташований всередині історичного залізничного вокзалу Ньюгаті, тепер поєднує концепцію фаст-фуду з елементами нічного життя міста. Щоп’ятниці та щосуботи, з 22:00 до 4:00, заклад перетворюється на клуб з DJ-сетами та яскравими світловими шоу. Гості можуть насолоджуватися танцями та куштувати улюблені страви з McDonald’s.
У ресторані функціонує конвеєр, який забезпечує доставку їжі між дворівневим магазином та терасою McCafe.
Цей заклад також вирізняється незвичайним меню, пропонуючи такі ексклюзивні страви як гамбургер Goosey Gustav з фуа-гра, що покликаний підкреслити атмосферу нічного життя.
Спочатку планувалося, що ресторан-клуб працюватиме лише до кінця 2024 року. Проте ідея виявилася настільки популярною, що McDonald’s вирішив продовжити його роботу і на 2025 рік.