Польський рітейлер LPP запустить в Україні онлайн-продажи власних брендів
LPP Group, керуюча брендами Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay, має намір запустити в Україні онлайн-продаж всіх власних брендів вже в 2017 році.
Про це повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на віце-президента та фінансового директора компанії Пшемислава Луткевича.
«Компанія прискорює розвиток в Росії та Україні, де планує відкрити нові магазини і запустити інтернет-продаж всіх власних брендів», – цитується Луткевич в прес-релізі компанії. За його словами, в 2017 році LPP має намір значно наростити обсяг онлайн-продажів і вийти на чотири нових ринка – Великобританія, Сербія, Білорусь і Казахстан.
Загальні інвестиції компанії в 2017 році складуть близько 440 млн польских злотих (приблизно $107,7 млн за поточним курсом). «Група повертається до розвитку в Росії та Україні, тобто, на ринки, які в даний час генерують 25% її доходів», – уточнюється в повідомленні. У компанії також відзначають, що її доходи від онлайн-продажів в 2016 році збільшилися на 118% порівняно з 2015 роком, а продажі в розрахунку на 1 кв. м площі – на 8%.
Загальне зростання доходів компанії в 2016 році склало 18% – до 2 млрд польських злотих.
Довідка. LPP S. A. створена в 1995 році. Перший магазин (Reserved) відкрила в 2000 році. Розвиває мережі магазинів під брендами Reserved, House, Mohito, Cropp, Sinsay.
Станом на лютий 2017 року компанія управляє більш 1700 магазинів в 18 країнах Центральної та Східної Європи, Близького Сходу. Загальна площа всіх магазинів LPP в світі до кінця 2016 року становила 921 000 кв. м.
В Україні працюють 68 магазинів LPP, з них 20 Reserved, 19 Cropp, 14 House, 11 Mohito, чотири Sinsay. Мережа брендових магазинів LPP в країні розвиває дочірнє підприємство «ЛПП Україна».
Джерело: Інтерфакс-Україна