
Prostor Джуніор: національна мережа відкрила шлях до першого трудового досвіду для підлітків


Доля контрафакту на парфумерно-косметичному ринку, попри всі зусилля держорганів та гравців галузі, досі залишається доволі високою, особливо в онлайні.
Людмила Севрюк, директор компанії Brocard Україна, в інтерв’ю виданню Дело розповіла про трансформацію роздрібної торгівлі, про сірий ринок парфумерно-косметичної продукції та чому систематичне навчання і самовдосконалення є важливим під час роботи. RAU пропонує найцікавіші фрагменти цього інтерв’ю.
Коли ми розпочинали 25 років тому, рітейлу в сучасному форматі ще не було: у великих містах працювали універмаги, спеціалізовані магазини та кіоски. Професійним ТЦ, де представлені національні та міжнародні мережеві магазини, ще не виповнилося й 20 років.
Одним із перших сучасних торгових центрів був київський Globus, який відкрився у 2002 році. Тут працює магазин Brocard – наш перший парфумерно-косметичний магазин відкритого типу площею близько 500 кв. м із вільним доступом до товарів й тестерів.
Зараз роздріб переживає переломний момент: він трансформується, стає омніканальним. Клієнтський досвід формується в офлайні та онлайні. Ці канали конкурують та одночасно доповнюють один одного.
Але далеко не весь роздріб веде прозору торгівлю, коли товар офіційно завозять через митницю зі сплатою всіх податків та зборів, а покупцю видають фіскальний чек. Але, на жаль, ринок досі залишається «сірим», особливо в онлайні. Щоб змусити ринок працювати за правилами, 20 років виявилося недостатньо.
В Brocard Україна працює 1791 співробітник, 32 з них – працюють понад 20 років, а майже 500 – понад 10 років. Одні обрали собі професію консультанта і не зраджують їй, а вдосконалюються як експерти. Інші зробили кар’єру: стали адміністраторами, менеджерами магазинів, керівниками відділів та департаментів у центральному офісі. За роки роботи в компанії багато хто отримав і першу, і другу освіту. У нас понад 80% працівників із вищою освітою.
Ми працюємо у сфері обслуговування, і для нас найважливіше, щоб співробітники магазинів були клієнтоорієнтованими та любили людей. Якщо людині не вистачає знань щодо специфічного продукту, але вона доброзичлива, відкрита до спілкування і зацікавлена знайти найкраще рішення для клієнта, то в неї обов’язково все вийде. Якщо ж ця культура розвинена серед більшості співробітників, то компанія буде привабливою.
У Brocard створено власний навчальний центр, де працюють справжні експерти, які пропонують яскраві емоційні тренінги та онлайн-навчання. Вони розробили багато навчальних програм та тренінгів, кількість та різноманітність яких при переході в онлайн тільки зросла.
Клієнтам важливо, щоб консультант мав не лише спеціальні знання, але й був цікавим співрозмовником. Тому ми всіляко підтримуємо розвиток та навчання людей не лише у рамках спеціальності. Можна вчитися та розвиватися, а ми із задоволенням компенсуємо частину вартості навчання або створимо сприятливі умови для поєднання роботи та навчання.
Читайте також –
Віртуальний парфумер: як Brocard.ua півтора року завойовував онлайн-ринок