Вийшли зі сплячки: як виглядає новий Leroy Merlin у Києві (фоторепортаж)

Вийшли зі сплячки: як виглядає новий Leroy Merlin у Києві (фоторепортаж)

09.09.2017 09:00
  912
Микола Маранчак

Велика кількість світла, зручна навігація, більше 30 000 найменувань товару і додаткові сервіси можна знайти в новому київському Leroy Merlin.
Мережа французьких будівельних гіпермаркетів Leroy Merlin, що входить до Асоціації сім’ї Мюльє, яка також володіє Auchan Holding, зайшла в Україну в 2010-му році. За перші чотири роки розвитку в Києві було відкрито лише три DIY-гіпермаркету, після чого чекати нового об’єкта довелося більше трьох років. У квітні 2017 року стало відомо, що німецька мережа будівельних гіпермаркетів Praktiker йде з України. Таким чином на Кільцевій дорозі, 12 звільнилося вигідне для DIY-маркету (англ. Do it yourself – «зроби сам») місце, яке не відмовились зайняти французи. Через майже півроку, 7 вересня, на місці Praktiker урочисто відкрили четвертий в Україні гіпермаркет Leroy Merlin. Як він виглядає і що в ньому можна знайти, в репортажі RAU з відкриття магазину.

Загальний період підготовки даного об’єкта до відкриття склав сім місяців. Площа нового магазину одного з найбільших європейських рітейлерів DIY-сегмента, що займає 1-е місце в Європі і 3-е у світі за розміром товарообороту, склала 10 200 кв. м. Поруч з ним – паркінг на 250 місць. Торговельний об’єкт обладнаний кількома окремими входами, один з яких призначений спеціально для того, щоб без черг можна було забрати замовлення, зроблене онлайн.

Біля входу розміщена навігація магазину, щоб новим клієнтам було відразу легко зорієнтуватися всередині. Це ніяк не зайве: в гіпермаркеті у 14 відділах розмістили продукцію всіх товарних груп, необхідних для будівництва, ремонту або декорування будинку, дачі та саду. Тут же величезний банер з інформацією, що товар підлягає поверненню протягом трьох місяців.

Щоб покупцеві було легше підібрати те, що йому потрібно, об’єкт обслуговує понад 100 співробітників, з частиною яких можна познайомитися з фотографій вже на вході в гіпермаркет.

Асортимент гіпермаркету складає понад 35 000 найменувань товарів. Серед них матеріали та інструменти, електротовари, вироби з металу, освітлювальні і опалювальні прилади, лаки і фарби, шпалери, плитка і підлогові покриття, техніка та сантехніка, а також елементи декору і безліч інших необхідних товарів.

Всі вони представлені за цінами в середньому на 5-10% нижче, ніж у конкурентів, адже бізнес-концепція компанії говорить: “Низькі ціни кожен день”.

Обслуговують відвідувачів десять кас, також обладнано інформаційний стенд, на якому можна отримати будь-яку інформацію про товар або роботу магазину.

Окремо розташована зона, призначена для обробки онлайн-замовлень і оформлення доставки. Сюди можна зайти через окремий вхід.

Біля кас розміщені великі зелені бочки, наповнені різним дрібним корисним товаром на зразок шурупів, сумок та інших дрібниць.

Щоб дрібний, але часто затребуваний товар було легко знайти, його розмістили в найбільш прохідних місцях.

Також всередині магазину обладнані окремі консультаційні зони, які допомагають підібрати товар, оформити або навіть протестувати його.

Ще три окремі зони – сервіс замовлення послуги установки, організований спільно з онлайн-сервісом Kabanchik, зона оформлення кредитів та спеціальні стійки для замовлення товарів онлайн.

Велика кількість світла в гіпермаркеті забезпечують великі вікна і спеціально розміщені по всьому торговому об’єкту лампи. Цим новий Leroy Merlin відрізняється від раніше розміщеного тут більш темного будівельного гіпермаркету Praktiker.

Також окремої уваги заслуговує відділ світла, наповнений різноманітним світловим обладнанням та освітлювальними приладами.

У день урочистого відкриття всіх гостей чекали розіграші призів від компаній-партнерів. Кожен покупець заповнював невелику анкету і залишав її у спеціальній бетономішалці, з якої раз у годину діставали анкету і переможець отримував один із призів, серед яких були як невеликі сувеніри, так і такі речі, як стілець, настільна лампа і навіть газонокосарка. Те, що не всі чекали призу, проблеми не склало – переможців набирали по телефону і вони могли забрати свій приз у зручний для них час.

Як додатковий сервіс, на території гіпермаркету працює кафе із зоною відпочинку. У меню гарячі напої, солодощі, соки та фрукти.

«Останнім часом ми відстежуємо активне зростання споживчих настроїв і бачимо бажання українців якісно і недорого облаштовувати свої будинки», — прокоментував RAU відкриття генеральний директор Leroy Merlin Седрік Броссе. Він також нагадав, що Leroy Merlin залишився єдиним європейським гравцем DIY-сегменту в Україні і підкреслив, що компанія націлена на подальший розвиток бізнесу в країні, так як вважає її перспективним ринком з величезним потенціалом. Але коли чекати наступного гіпермаркет в Україні, поки що невідомо.

Читайте також

Франція атакує: Leroy Merlin кидає виклик Епіцентр К?


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку