
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


15 вересня в Києві відкрився новий, перший за довгий час магазин мережі Фуршет. Чим новий формат відрізняється від старого і що приготував бренд для покупців.
Одна з найстаріших продуктових мереж України давно не радувала своїх шанувальників новинами про відкриття магазинів. Тільки в квітні стало відомо про плани компанії на масштабне оновлення мережі, але після відкриття оновленого магазину в Києві на вулиці Вишгородській, процес зупинився.
В середині вересня Фуршет відновив зростання: в Києві на вулиці Ревуцького, 12/1а, відкрився перший за довгий час супермаркет бренду.
Новий магазин відрізняється поліпшеним зонуванням, зміненим інтер’єром, збільшеними проходами. Крім того, значно переглянуто асортимент: ставка зроблена на товари, які швидко обертаються, тоді як раніше в торгових точках в основному пропонували менш затребувану продукцію. Завдяки скороченню кількості найменувань товару менеджмент мережі сподівається збільшити дохід об’єкта і підвищити його ефективність.
Крім зміни дизайну і перегляду асортименту, новий Фуршет відрізняється наявністю власної пекарні, де відвідувачі можуть замовити не тільки хліб, булки і багети, а й вибрати кондитерські вироби. Крім випічки та кондитерських виробів, в магазині можна замовити і приготування піци. Значно розширено пропозицію морепродуктів та імпортних товарів.
Як виглядає і що пропонує новий Фуршет на Ревуцького – в фотоогляді RAU. Фото – офіційна facebook-сторінка рітейлера.