KPMG: до 2020 року на Китай припадатиме 60% глобального e-commerce

KPMG: до 2020 року на Китай припадатиме 60% глобального e-commerce

03.05.2018 12:24
  1161
rau

П’ять тез керівника відділу розвитку бізнесу KPMG Україна Вікторії Міхно про те, чому електронна комерція з кожним роком все більше «дрейфує на Схід».

У своїй колонці для порталу MMR.ua керівник відділу розвитку бізнесу KPMG Україна Вікторія Міхно розмірковує, про те, що у випадку, якщо Китай не сповільнить темпи зростання, особливо в сегменті e-commerce, то вже в найближче десятиліття основний фокус розвитку онлайн-торгівлі та електронної комерції переміститься в Піднебесну. RAU вибрала п’ять ключових тез з колонки експерта.

Теза перша

Багато без складнощів назвуть два поширених факту про Китай. По-перше, там проживає дуже багато людей – 1,4 млрд, по-друге, Китай переймає продукти, бізнес-моделі та технології Заходу із величезною швидкістю. Китай розробив власну унікальну інноваційну екосистему, яка привела до революційної зміни ринкової кон’юнктури. Інноваційні технологічні компанії Китаю почали домінувати на внутрішньому ринку, тож їх експансія на Захід, згідно з прогнозами KPMG, може бути тільки питанням часу.

Теза друга

Яскравим прикладом може служити китайський конгломерат Alibaba Group, який має близько 580 млн активних користувачів на місяць (головним чином в Китаї) і демонструє значні темпи зростання на Заході. У минулому році компанія Alibaba Group протягом найбільшої в світі 24-годинної глобальної онлайн-розпродажі до Дня Холостяка в Китаї поставила черговий рекорд, продавши товарів на суму понад $25 млрд.

Теза третя

Вже до 2020 року на Китай припадатиме близько 60% глобального e-commerce. У той час як на Заході відзначається рекордна кількість закритих магазинів роздрібних торговців.

Очікується, що до 2030 року до числа китайських споживачів середнього класу додасться близько 800 млн осіб. Для порівняння, прогнозується, що в цей же період Європа збільшить свій середній клас споживачів тільки на 16 млн споживачів. А в США споживання складе в 2,5 рази менше, ніж в Китаї.

Теза четверта

Крім того, китайський технологічний бізнес почав купувати компанії зарубіжних конкурентів в Європі. Збільшенню таких поглинань буде сприяти і заявлена ​​урядом Китаю політика щодо спрощення інвестування за кордон для китайських компаній.

Теза п’ята

Піднебесна амбітно намір ставити тренди в e-commerce, побудові успішних бізнес-моделей і їх мультиплікації, застосуванні штучного інтелекту в розробці продуктів і маркетингу. Це одна з країн, яку однозначно варто включити в список країн-трендсеттеров, за нею стоїть спостерігати, вивчати і аналізувати їх кейси.

Джерело: MMR.ua

Читайте також –

Звіт KPMG: глобальні тренди рітейлу в 2018 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку