
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Угоду з продажу російської мережі ресторанів KFC завершено. Її новим власником стала місцева компанія “Смарт Сервіс ЛТД”, яка раніше керувала кількома десятками закладів KFC за франшизою. Усі ресторани мають змінити назву.
Про це повідомляється на сайті американської компанії Yum! Brands, що володіє брендами KFC і Pizza Hut, – пише Liga.net. Угода, про яку оголосили у жовтні 2022 року, отримала всі необхідні дозволи від урядів США та росії. Вона включає всі російські ресторани KFC, операційну систему та права майстер-франшизи.
За домовленістю сторін ресторани KFC мають змінити назву, для цього покупець придбав у Yum! Brands стару торгову марку Rostic’s. На початковому етапі “Смарт Сервіс” переведе під новий бренд свої ресторани, пізніше – ресторани інших франчайзі.
Нагадаємо, Yum! Brands закрила російські ресторани KFC, якими вона керувала напряму, у перші тижні після початку російського вторгнення. Але більшість закладів продовжили працювати як KFC, тому що вони належать франчайзі. Раніше вона передала права власності на всі франчайзингові активи Pizza Hut місцевому оператору, який розпочав процес ребрендингу точок під іншу концепцію. Відтепер Yum! Brands повністю пішла з російського ринку.
У росії працювало близько 1000 ресторанів KFC. ТОВ “Ям Ресторантс Раша”, яка входить до структури Yum! Brands, керувала лише 70 закладами, решта працювали за ліцензією чи франшизою. На відміну від McDonald’s, у якого було лише три франчайзі, KFC мала багато невеликих партнерів, тому на вихід Yum! Brands з росії знадобилося набагато більше часу.