Катерина Жураківська, БФК Gulliver: Тренд на просвітництво – як змінюється маркетинг ТРЦ

Катерина Жураківська, БФК Gulliver: Тренд на просвітництво – як змінюється маркетинг ТРЦ

17.02.2023 09:45
  1971
Дарія Осіїк

Директор з маркетингу БФК Gulliver Катерина Жураківська у своїй колонці розповіла про тренд на просвітництво та проведення соціальних проектів в ТРЦ.

В актуальних умовах торгово-розважальні центри продовжують залишатися місцем, де люди можуть не лише придбати все необхідне, але й відволіктися від суворої реальності. 

Маркетинг ТРЦ = безпека і комфорт 

Зараз, коли мова йде про вибір місця для шопінгу, вирішальними факторами залишаються безпека та комфорт. Без цих складових традиційні маркетингові активності просто не працюватимуть.

Питання безпеки. З початком повномасштабної війни першочерговою задачею стало забезпечення на території комплексу безпекової зони, де відвідувачі та працівники магазинів змогли б перечекати повітряну тривогу. В межах ТРЦ Gulliver таким місцем став паркінг на -1 та -3 поверхах. Базово розмістили на локації необхідну кількість місць для сидіння, питну воду, аптечку. Згодом наші food-орендарі почали пропонувати гостям гарячі напої та снеки. Намагаємося зробити перебування в укритті не тільки безпечним, але і затишним. 

Згодом зона укриття стала справжньою event-локацією, де ми провели вже не одну подію – від теплих кінопоказів і зустрічі діток зі Святим Миколаєм до змагань «стронгменів» та навіть фестивалю бачати. 

Питання комфорту. Наступним викликом для всіх стала загроза ймовірного блекауту. Торгово-розважальні комплекси, які оперативно забезпечили безперебійність роботи за рахунок резервного живлення, перетворилися на пункти незламності, де люди можуть зігрітися, підзарядити гаджети та провести час майже «як у звичайному житті». При цьому підключення до генераторів допомогло зберегти комфортні умови для здійснення шопінгу та можливість для орендарів працювати без вимушеної перерви за відсутності електропостачання. 

Запит на сенси 

Торгово-розважальні центри завжди були магнітом для залучення широкої аудиторії. Комплексний шопінг, яскраві вивіски, гучні події та активності – всі звикли до такої атмосфери у ТРЦ. Та зважаючи на обставини, розважальна та дозвільна функції трансформуються, з’являється нова складова – цінність. Важливо транслювати меседж, що життя продовжується, і є стільки всього, що можна відкривати для себе. Тому ми обрали вектор просвітництва в межах об’єкта комерційної нерухомості, сфокусувавшись на проведенні освітніх та культурних проектів. І новий концепт відгукується нашим гостям. 

Започаткували лекторій, який зробили абсолютно безкоштовним для відвідувачів. Говоримо на різні теми – від української мови та культури до психології та здоров’я. 

Почали активну співпрацю з музеями столиці. У партнерстві з Музеєм видатних діячів провели спільну виставку «Факти про відомих українців», показували 3D-моделі експонатів Музею історії міста Києва. 2 лютого відкрили проект «Дивовижний світ Любові Панченко» за підтримки Музею шістдесятництва. Таким чином популяризуємо культурні місця столиці та відкриваємо нове для широкої аудиторії.

В рамках мультимедійного шоу «Україна всесвіту», де окрім неймовірної візуальної складової, доносимо нові сенси: розповідаємо про «відомих невідомих» українців, вперше для масової аудиторії відкриваємо поняття софійності та даємо обґрунтовану відповідь на питання – у чому особливість українців. 

Та більше, ми помітили, що сьогодні гостро відчувається дефіцит розваг для дітей та місць для сімейного дозвілля. Тому вже зовсім скоро анонсуємо унікальний інтерактивний музей науки, реалізований у партнерстві з Малою академією наук. 

Простір торгово-розважального центру перетворюється на осередок цінностей, де можна безпечно здійснити покупки, у разі потреби «перебути» години домашнього блекауту та, зрештою, відкрити для себе нові сенси. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку