Мережа ТРЦ Караван представила результати 2016 року
Сумарно відвідуваність ТРЦ збільшилася на 4,6% і склала 29,3 млн осіб. Вакантність трьох Караван на 1 січня 2017 року склала 0,9%. За рік підписано понад 80 договорів оренди.
Про це RAU повідомила DCH Real Estate, керуюча компанія мережі торгово-розважальних центрів ” Караван (Київ, Харків, Дніпро).
«2016 рік для ринку рітейлу можна охарактеризувати як період стабілізації. Ринок впевнено виходить з кризи, а мережа ТРЦ Караван демонструє позитивну динаміку. Показник минулого року – це результат роботи всієї команди DCH Real Estate і ТРЦ Караван, ми досягли поставлених цілей і в цьому році плануємо підтримувати позитивну динаміку», – коментує генеральний директор DCH Real Estate Данило Владов.
Найбільш динамічний ТРЦ Караван в Дніпрі. Відвідуваність ТРЦ склала 10,1 млн осіб (+7,4% до 2015 року). Вакантність у дніпровському ТРЦ – 1,5%. Пул орендарів поповнився такими операторами, як LC Waikiki, Чудо Острів, Антошка, LOTUS Cars, Jumper, Actors, SAI, Hispanitаs, Varenik Bar та іншими.
Лідер по відвідуваності – харківський Караван з кількістю відвідувачів за рік 12,2 млн осіб (+2,5% до попереднього року). Вакантність ТРЦ в Харкові залишається нульовою. За рік підписані 24 договору оренди, в тому числі з новими якірними орендарями – парком сімейного дозвілля Fly Park, Візовим центром, магазином канцтоварів Akvarel. Також в ТРЦ почали працювати Actors, Цитрус в новому, збільшеному форматі, Lenovo, Mamazin, Varenik і інші оператори.
ТРЦ Караван у Києві відвідали близько 7 млн осіб (+4,5%). Вакантність ТРЦ – 1,2%. Підписано 39 договорів оренди. У київський Караван зайшли нові якірні орендарі: парк сімейного дозвілля Fly Park, супермаркет дитячих товарів Чудо Острів. Також підписані договори з Lego, Egle, Білизна Street, Anabel Arto, Trend, Стиляга, Твоє взуття, Gulia, Plushka, Souperia та іншими операторами.
«В наш час вимоги ринку змінюються дуже швидко. Формуючи пропозиції, компанії-лідери повинні встигати відстежувати всі тенденції. В нашому випадку є три ТРЦ, відповідно, є три різні концепції. Так, Караван в Києві орієнтується на сімейне і дитячу аудиторію, територія дитинства в ньому – це 30% орендованої площі. Харків – це місто студентів, відповідно ТРЦ орієнтується на молодіжну аудиторію, якій ми пропонуємо якісний шопінг і активне дозвілля. Дніпровський Караван – найбільший ТРЦ в місті. На території близько 100 000 квадратних метрів є буквально все: від дитячої кімнати і бьюті-зони до салону ексклюзивних автомобілів», – говорить Данило Владов.
У минулому році ключовим акцентом компанії стала маркетингова активність. За рік у трьох ТРЦ провели 166 івентів, проти 81 в 2015 році. 78 заходів пройшли в Харкові, 50 – в Дніпрі і 38 – у Києві. «З одного боку, збільшення кількості проведення івентів – наша логічна відповідь на нові тенденції ринку. З іншого – в 2016 році ми почали реалізувати масштабні соціальні проекти, націлені на просування талановитої української молоді. З найбільш яскравих подій минулого року – виставки робіт українських дизайнерів, благодійні ярмарки, першості з різних видів спорту, творчі конкурси», – підводить підсумки Данило Владов.
https://rau.ua/persona/aleksandra-negoda-karavan-world/