Шлях до автоматизації: як забезпечити бізнес витратними матеріалами в ХХІ столітті
Колонка комерційного директора ТОВ “Офіс Менеджер”про те, як при постачанні офісу витратними матеріалами передбачити кожен нюанс, і врахувати світові тенденції, які не дозволять забути купити туалетний папір.
Цей текст доступний також російською мовою
Комерційний директор ТОВ “Офіс Менеджер” Олександр Ворона в спеціальній колонці для RAU розповідає про те, як створити ідеальні умови для роботи успішного офісу в XXI столітті і чому купити вчасно туалетний папір — це шлях до ефективності.
Для успішної роботи продуктивної компанії важлива кожна дрібниця. Це лише на перший погляд може здатися, що для таких гігантів, як Amazon, потрібні тільки висококваліфіковані фахівці і передові комп’ютерні технології. І все – світ буде змінюватися під тиском інновацій світового колосу онлайн-торгівлі. Але це лише вершина айсберга. Функціональність будь-якого офісу або підприємства, незалежно від його масштабів, так чи інакше залежить від безлічі факторів. Один з них – це наявність хазяйських і канцелярських товарів, тобто всього необхідного для забезпечення роботи команди, в якій все ще працюють далеко не тільки роботи, але і люди.
Однак і ОфісМенеджер цілком може похвалитися власною автоматизованою онлайн-системою закупівлі витратних матеріалів. Сервіс ОМ24 дозволяє проводити:
- збір заявок за підрозділами
- контроль лімітів
- затвердження / підтвердження заявок підпорядкованих підрозділів регіональними менеджерами
Сервіс працює з будь-якого пристрою 24/7. Спробуйте самі, це дійсно дуже просто!
Важливі дрібниці
Тільки уявіть собі виступ Джеффа Безоса перед акціонерами його рітейл-бізнесу. Не забезпечити клінінговим інвентарем зал або, боронь боже, забути купити туалетний папір вчасно – це фіаско, однозначний провал. Адже настрій псують саме дрібниці.
І це важливо для будь-якого внутрішнього процесу якого б то не було підприємства або офісу. Своєчасна і безперебійна доставка витратних матеріалів – непомітний, але найважливіший елемент в досягненні цілей. Більшість великих міжнародних компаній давно перейшли в автоматизоване або напівавтоматизоване формування замовлення.
Згідно з дослідженням Nielsen, режим рутинних покупок в найближчі роки остаточно перейде в Smart’n’connected – формат: все необхідне можна буде замовляти в один клік або за допомогою автозамовлення за підпискою. І це стосується не тільки споживачів. Закупівлі для офісів і підприємств також вже працюють в напрямку напівавтоматизації, в тому числі і в Україні.
Наприклад, компанія “Офіс Менеджер”, серед клієнтів якої ДТЕК, АТБ, Comfy та інші роздрібні гравці і підприємства, пропонує готові комплексні рішення для компаній всіх галузей і розмірів. Вивчаючи потреби кожного комерційного і не тільки відділу, вони забезпечують готове комплексне замовлення без зайвих додаткових погоджень. Такі замовлення включають в себе канцелярське приладдя, клінінговий інвентар, побутову хімію, будь-які офісні потреби, в тому числі, покупку туалетного паперу оптом та інше. Все для того, щоб всі відділи компанії були своєчасно забезпечені необхідними інструментами і засобами для комфортної роботи.
Найважливіша перевага в такій напівавтоматизації в тому, що більше не доводиться шукати різних постачальників, погоджувати окремо категорії товарів і проводити тривалі тендери. Комплексне обслуговування всього бізнесу однією компанією – це той самий обіцяний шлях в Smart’n’connected – формат замовлення, але для підприємства.
Наслідки паніки
Необхідність кроків до своєчасності і, бажано, автоматизації в сучасному світі, як ніколи, перевіряється досвідченим шляхом на практиці. Страх перед коронавірусом штовхає сьогодні людей в крайності. Не дивно, епідемія призвела до смерті більше трьох тисяч людей, викликала падіння фондових ринків і закриття кордонів. Тому те, що була спровокована купівельна паніка, швидше правило, ніж щось непередбачуване. Побоюючись дефіциту товарів, люди по всьому світу спустошують полиці магазинів, самі ж його і створюючи.
Як повідомляє BBC з посиланням на своїх кореспондентів, скуповують все, в тому числі засоби для дезінфекції, ліки і продукти. Така ситуація вже зафіксована у Великобританії, Італії, Австралії та багатьох дорогих куточках світу. Те, що Україна на черзі – вже навіть не прогноз.
Як це відобразиться на компаніях і їх забезпеченні – ще велике питання. Але очевидно, що ті офіси і підприємства, які вважають за краще автоматизацію ситуативним рішенням і купують туалетний папір та інші витратні матеріали оптом через своїх партнерів – виявляться в більш виграшному становищі.
Також важко оцінити збиток від паніки після карантину – склади магазинів і постачальників можуть опинитися в перший час спустошені. Наскільки це позначиться на роботі бізнесу – все ще важко оцінити як у світовому, так і в локальному масштабі. Тому такі, здавалося б, дрібниці, як своєчасно закуплена побутова хімія, канцелярія і туалетний папір оптом можуть забезпечити успіх або поразку бізнесу на самому побутовому, з усіх можливих, рівні. Інша справа хто саме опиниться в цій ситуації-ті, хто “готується до світової кризи” свідомо або продовжує по-старому, як в 90–і, діяти ситуативно – від потреби до потреби. Відповідь очевидна.
Купувати чи не купувати туалетний папір оптом-ось в чому питання!
Ситуація з епідемією – мабуть занадто показовий приклад. Але якщо відставити паніку, залишаються очевидні речі. Про те, що у компанії все погано, вже можна сказати, коли гроші на витратні матеріали виділяють у міру потреби, в заявленій кількості і без планування. І все йде за планом, коли у фахівців навіть зрідка не виникає подібних проблем.
Прагнення до свободи від залежності від побутових дрібниць сьогодні більше, ніж тренд. Ця теза підтверджує безліч аналітичних компаній.
Згідно з дослідженням Euromonitor International’s 2019 Lifestyles Survey, у світі спостерігається явне зростання попиту на розумні пристрої – все більше людей перекладають на них рішення своїх побутових завдань. Визнання споживачами роботів має вирішальне значення також для прийняття нових форм поведінки та ведення бізнесу. За оцінками Nielsen, до 2035 року доставка товарів буде проводиться практично realtime (від 30 до 45 хвилин після замовлення) і з максимальним комфортом для покупця, незалежно від того – приватна ця особа або офіс.
Тому такі компанії, як ТОВ “Офіс Менеджер” сьогодні буквально формують порядок завтрашнього дня. Що не дивно, у випадку з останніми, позначається досвід. Після 12 років роботи на ринку з топовими рітейл-офісами, промисловими і харчовими підприємствами, організаціями та їх філіями, сформувався перевірений «в полях» клієнтський сервіс, що надається кожному замовнику.
Аналізуючи заявку, команда компанії розробляє індивідуальні рішення, персоніфікуючи кожне з них. І незалежно від того, які потреби у клієнта – будь то професійна або побутова хімія, Господарські товари або закупівля туалетного паперу оптом, канцелярські товари або продукти харчування – рішення завжди завчасно, а значить експромти виключені. Що сьогодні особливо важливо для успішного підприємства, який формує ринок у своїй галузі та економіку в цілому.
Довідка. Компанія “Офіс Менеджер” працює з 2005 року. Є ровесником індустрії сервісного забезпечення офісів і підприємств, накопичила значний досвід і має багаторічні партнерські відносини зі своїми клієнтами – лідерами ринку України в таких містах, як Київ, Харків, Запоріжжя, Дніпро, Львів та інших містах.
“Матеріал публікується на правах реклами”