До мережі Prostor приєднався колишній топ-менеджер VARUS і АТБ-Маркет

До мережі Prostor приєднався колишній топ-менеджер VARUS і АТБ-Маркет

06.11.2017 03:36
  1034
Виктор Нагорский

На посаду IT-директора Prostor призначений Євген Шавруков, який раніше обіймав керівні посади в корпорації VARUS і мережі АТБ-маркет.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, ця зміна стала продовженням структурних змін в мережі магазинів Prostor.

Ключовими завданнями Шаврукова на новій посаді будуть створення про-активного IT-підрозділу з впровадженням сучасних технологій і інструментів, побудова IT-архітектури, яка дозволить бізнесу швидко і легко розвиватися, а також спрощення та підвищення ефективності бізнес-процесів в компанії.

У компанії також відзначили, що вже з перших днів роботи в новій команді Євген спільно з департаментом маркетингу впроваджує інструменти data driven marketing. Це підхід до маркетингу, в якому основні рішення приймаються на підставі зібраних і проаналізованих даних. Об’єктом аналізу в першу чергу стає інформація про покупців і цільову аудиторію: їх переваги, моделі поведінки, реакція на маркетингові активності бренду, взаємодія з брендом в різних каналах комунікації і т.д.

При цьому, з січня 2018 року в мережі запланований повний перехід до планування маркетингових активностей з застосуванням інструментів big data.

Нагадаємо, до приходу в Prostor Євген Шавруков займав посади директора з IT в VARUS, менеджера проектів в компанії «Український рітейл», що розвиває мережу маркетів Брусничка, а також заступника директора з IT в мережі АТБ-Маркет.

Довідка. Prostor – національна мережа магазинів краси та догляду, яка представлена в усіх регіонах України. Перший магазин компанії був відкритий в 2005 році в Дніпрі. Зараз Prostor – один з лідерів українського ринку drogerie. Станом на кінець червня 2017-го мережа налічувала 281 торговий об’єкт в Україні.

Читайте також –

Директором з маркетингу Arber Fashion Group призначено Надію Лінську


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  125
Усі новини ринку