Директором з маркетингу Arber Fashion Group призначено Надію Лінську

Директором з маркетингу Arber Fashion Group призначено Надію Лінську

06.11.2017 01:00
  877
Виктор Нагорский

Раніше вона очолювала напрям маркетингу столичного торгово-розважального центру Gulliver.

В комментарі RAU Надія Лінська розповіла, що в Arber Fashion Group вона візьме на себе цілий комплекс завдань: від формування маркетингової стратегії компанії до її успішної реалізації. Також в її компетенції буде розвиток брендів компанії: Arbеr і преміальної лінії Gregory Arbеr, а також F’91.

«Першочергові завдання: формування команди та організація взаємодії з торговими майданчиками ТРЦ/ТЦ в розрізі маркетингу. У перспективі стоїть завдання побудувати модель операційного управління та комунікацій маркетингу компанії», – сказала Лінська.

За її словами, зараз Arbеr Fashion Group починає новий виток розвитку, активно працює над втіленням в життя інноваційної програми персональних сервісів для бренду Arber і програми «постійної вигоди» для мегасторів F’91. У зв’язку з цим в компанії формується нова команда з великим досвідом з різних сфер і високими компетенціями.

Нагадаємо, раніше посаду директора з маркетингу Arber Fashion Group займала Людмила Міщенко.

Надія Лінська призначена на посаду CMO Arber з 10 жовтня. Її досвід в маркетингу складає близько 15 років. Більше 10 років вона пропрацювала в мережі мультибрендових універмагів GRAND GALLERY (понад 100 європейських брендів жіночого, чоловічого та дитячого одягу від середнього сегмента до преміум). Ще близько року – в оптовій компанії Milavitsa.

З 2012 року Надія вела напрямок реклами столичного ТРЦ Ocean Plaza, а з 2013-го очолила управління заходів і реклами ТРЦ. З квітня 2014 року по лютий 2017-го керувала відділом маркетингу в ТРЦ Gulliver.

Також консультувала низку роздрібних проектів МСБ – від створення бренду до відкриття роздрібної торгівлі та подальшого маркетингового супроводу.

Довідка. Arbеr Fashion Group – найбільший вертикально інтегрований fashion-холдинг України. Компанія працює на українському ринку вже більше 27 років. Зараз представлена ​​більш ніж 100 магазинами Arbеr і 30 мегасторами F’91 у всіх регіонах країни.

Власний виробничий комплекс Arbеr Fashion Group включає шість фабрик, які випускають широкий асортимент одягу: піджаково-костюмну групу, джинсові вироби, трикотаж, верхній одяг. Одяг виробляється з матеріалів, що поставляються за прямими контрактами з провідними світовими виробниками.

Читайте також –

Огляд відкриттів в fashion-рітейлі: Marc O’Polo, COLUMBIA та нові магазини Inditex


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

В США 5 листопада відбулись президентські вибори, перемогу на яких здобув Дональд Трамп, який має не найкращу репутацію...
time icon  
  70
Усі новини ринку