Юлія Кузьменко, АНЦ: Розвиток і підтримка — це ключ до створення сильної та гнучкої команди

Юлія Кузьменко, АНЦ: Розвиток і підтримка — це ключ до створення сильної та гнучкої команди

25.10.2024 08:45
  738
rau

Директорка HR-департаменту мережі аптек АНЦ розповіла виданню NV як ритейлер адаптується до змін на ринку праці, підтримуючи працівників і впроваджуючи інноваційні підходи в роботі з персоналом.

Турбулентність – нова норма

Мережа аптек АНЦ, як і більшість українських компаній, зіткнулася з низкою викликів, пов’язаних із війною. Через міграцію та релокацію виник дефіцит кваліфікованих кадрів, особливо тих, хто відповідає потребам бізнесу. Крім того, змінилася структура вимог до роботи: люди тепер шукають більше гнучкості, безпеки та психологічного комфорту, а також важлива позиція компанії в підтримці нашої країни. Це спонукало переглянути підходи до роботи з персоналом і адаптувати їх до нових реалій.

Основні завдання

По-перше, зросла потреба в утриманні діючого персоналу й адаптації нових працівників. По-друге, забезпечення підтримки працівників як на фізичному, так і на психологічному рівні стало критично важливим завданням.

Через зменшення доступності кваліфікованих кадрів компанія має бути більш інноваційною у пошуку талантів та забезпеченні їх довгострокової залученості. Основний фокус також трохи змінили від Soft, Hard Skills на Metaskills, що дає змогу ширше дивитися на те, як закривати бізнес-задачі, змінюючи підходи в організації праці. Незважаючи на стрімкий розвиток технологій, людяність, емоції та підтримка залишаються невід’ємними складовими, які не може замінити штучний інтелект.

Нові види підтримки працівників

Щоб подолати ці виклики, в АНЦ працюють у форматі підтримки кожного працівника. За потреби деяким працівникам надали можливість гнучкої та віддаленої роботи, додаємо вихідні дні на свята. Бо для нас важливо, щоб кожен працівник відчував підтримку та мав можливість відновлювати сили в цих складних умовах. Ну й, звісно, основа підтримки — це комунікація. Кожен почувається трохи спокійніше, коли розуміє, що його підтримають, вислухають чи допоможуть знайти відповідь, тому вибудовуємо роботу в команді так, щоб бути опорою одне одному.

Три принципи взаємодії з працівниками

В АНЦ відносини з працівниками будуються на трьох основних принципах: людяність, повага та розвиток. Ми розуміємо, що наші співробітники — це не просто ресурс. Тому зараз вибудовуємо систему, де працівники АНЦ — це партнери, які разом будують майбутнє компанії.

Повага до особистого простору, часу та емоційного стану кожного працівника є пріоритетом. Ми активно підтримуємо професійний і особистісний розвиток, забезпечуючи комфортні умови для роботи і можливості для навчання.

Цінності компанії та їх реалізація

Ми керуємося такими цінностями, як відповідальність, довіра і турбота про людей. Ці цінності ми реалізуємо через численні програми підтримки та навчання, що дозволяють нашим працівникам не лише виконувати свої професійні обов’язки, а й відчувати себе частиною великої команди.

Особлива увага приділяється відкритій комунікації та можливості для кожного працівника бути почутим.

Нові програми для працівників

Зараз активно працюємо над новими програмами, які спрямовані на підвищення резильєнтності (здатності долати стреси та важкі періоди конструктивним шляхом, – прим. ред) та емоційної стабільності працівників. Одна з таких програм — менторство, аби допомогти новим працівникам швидше адаптуватися до роботи й отримувати підтримку від більш досвідчених колег. Також ми змінюємо наповнення платформи внутрішнього навчання, яка дозволить кожному працівнику покращити свої навички у зручний час. Ми віримо, що розвиток і підтримка — це ключ до створення сильної та гнучкої команди, готової до будь-яких викликів.

Джерело: NV Бізнес


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку