Японський бренд Usupso став преміум членом Асоціації рітейлерів України
Компанія, торговельна мережа якої налічує більше 1000 магазинів в 30 країнах, приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.
Цей текст доступний також російською мовою
Бренд Usupso родом з Токіо – однієї зі світових столиць сучасного дизайну та інновацій. Концепція бренду – «японський бренд товарів для яскравого життя». Сьогодні Usupso – міжнародна мережа, яка налічує більше 1 000 магазинів в 30 країнах світу. У січні 2018 року бренд відкрив перший магазин в Україні – в Одесі (ТРЦ Riviera), а вже зараз мережа нараховує 28 магазинів в 7 регіонах країни.
Головними цінностями USUPSO Ukraine є:
- динамічність
- прозорість
- інноваційність
- креатив
Команда Usupso впевнена, що кожен день повинен бути не тільки комфортним, але й захоплюючим. А щоденні рутинні справи можуть перетворюватися у цікаві пригоди завдяки незвичайним товарам USUPSO.
Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації і сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.
Хто серед членів RAU
Читайте також –
Мережа АТБ та компанія Епіцентр стали преміум членами Асоціації рітейлерів України