Японський бренд Usupso став преміум членом Асоціації рітейлерів України

Японський бренд Usupso став преміум членом Асоціації рітейлерів України

28.07.2021 11:10
  500
Микола Маранчак

Компанія, торговельна мережа якої налічує більше 1000 магазинів в 30 країнах, приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.

Цей текст доступний також російською мовою

Бренд Usupso родом з Токіо – однієї зі світових столиць сучасного дизайну та інновацій. Концепція бренду – «японський бренд товарів для яскравого життя». Сьогодні Usupso – міжнародна мережа, яка налічує більше 1 000 магазинів в 30 країнах світу. У січні 2018 року бренд відкрив перший магазин в Україні – в Одесі (ТРЦ Riviera), а вже зараз мережа нараховує 28 магазинів в 7 регіонах країни.

Головними цінностями USUPSO Ukraine є:

  • динамічність
  • прозорість
  • інноваційність
  • креатив

Команда Usupso впевнена, що кожен день повинен бути не тільки комфортним, але й захоплюючим. А щоденні рутинні справи можуть перетворюватися у цікаві пригоди завдяки незвичайним товарам USUPSO.

Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації і сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.

Хто серед членів RAU

 

Читайте також –

Мережа АТБ та компанія Епіцентр стали преміум членами Асоціації рітейлерів України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку