7 червня, Київ – офлайн-зустріч «Як збільшити продажі в рітейлі»

7 червня, Київ – офлайн-зустріч «Як збільшити продажі в рітейлі»

01.06.2023 02:59
  1694
rau

В середу, 7 червня, Асоціація рітейлерів України запрошує у First Conference Hall (Київ, вул. Хрещатик, 25) на офлайн-зустріч «Як збільшити продажі в рітейлі», під час якої учасники зможуть обговорити сучасні тренди мерчандайзингу, способи збільшення середнього чеку, особливості роботи на польському ринку та успішні в умовах війни рітейл-концепти.

Експерти зустрічі: 

  • Оксана Саква – керівник комерційного департаменту мережі магазинів Librarium, ВіВат, канцелярія!
  • Юлія Князик – маркетинг-директор франчайзингової мережі пекарень Lviv Croissants
  • Ольга Павлова – founder ARTLEVEL
  • Олена Коронотова – співвласниця та керуючий партнер IDNT
  • Микола Чумак – засновник і CEO IDNT

Програма зустрічі:

14:30 – 15:00 – Реєстрація. Вітальна кава.

15:00 – 15:40 – Ольга Павлова – Founder ARTLEVEL

Презентація «Візуальний мерчендайзинг в рітейлі»

Тези:

  1. Вітрина як комерційна інсталяція, що продає товар
  2. Сучасні тренди мерчандайзингу в рітейлі
  3. Ефективне зонування простору
  4. Техніки презентації товару в різних сегментах рітейлу.

15:40 – 16:05 –  Оксана Саква – керівник комерційного департаменту мережі магазинів Librarium, ВіВат, канцелярія!

Презентація ”Інструменти збільшення середнього чеку. Кейси мережі магазинів Librarium”

Тези:

  1. Приклади акцій, направлені на збільшення глибини чеку. Реальні кейси
  2. Цінові пороги. Як впливають на продажі і середній чек
  3. Емоційні покупки. Як продавати спрей для поглинання запаху в магазині для творчості?
  4. Середній чек лояльного покупця VS чек звичайного покупця.

16:05 – 16:45 Олена Коронотова – співвласниця та керуючий партнер IDNT та Микола Чумак – засновник і CEO IDNT

Презентація “Успішні рітейл-концепти. Міжнародний та український досвід”

Тези:

  1. Сучасні тренди рітейл-дизайну в світі
  2. Як розвиваються формати в світі та Україні
  3. Еволюція сервісних моделей в українських торговельних мережах як фактор успіху
  4. Які виклики і можливості стоять наразі перед українським рітейлом
  5. Успішні кейси, у яких можна повчитися та надихнутися.

16:45 – 17:10 – Юлія Князик – маркетинг-директор франчайзингової мережі пекарень Lviv Croissants

Тема «Особливості роботи на польському ринку: досвід Lviv Croissants»

Тези:

  1. Масштабувати можна лише системний та перевірений бізнес
  2. Успішність бренду в Україні на іноземному ринку допомагає, але не є гарантією успіху
  3. Потрібно бути готовим до адаптативності в стратегії, бізнес-процесах, продуктах
  4. Для роботи на іноземному ринку потрібна окрема місцева команда.

17:10 – 18:30 – Wine Time. Вільне спілкування за келихом вина.

  • Дата: 7 червня  
  • Тривалість: 15:00 – 18:30 (реєстрація гостей починається з 14:30) 
  • Формат зустрічі: офлайн  
  • Місце проведення: м. Київ, вул. Хрещатик, 25, First Conference Hall 
  • Організатор: Асоціація рітейлерів України 

 

 

Реєстрацію закрито.   

 

Контактна особа з питань реєстрації:

Наталя Підвишенна – Клієнт-менеджер Асоціації рітейлерів України

+380 50 313 74 53 / n.pidvyshenna@rau.ua 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  15
Усі новини ринку