
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


Згідно зі Shopkick, до 82% рішень про покупку клієнти приймають лише після того, як побачать продукт у магазині. Тож ефективне управління викладкою товарів на полицях має вирішальне значення. Традиційний підхід до створення та впровадження планограм може бути часо- та ресурсомістким, а також призводити до неточностей і неефективної організації.
Але завдяки розширеним сучасним можливостям спеціалісти можуть насолоджуватися перевагами автоматизованого управління планограмами. У цій статті ми розглянемо, як правильно обрати таку систему і які основні функції у неї повинні бути.
Впровадження рішення повного циклу дозволяє ритейлерам впоратися з основними професійними викликами. Мова йде, зокрема, про наступні аспекти:
Зрештою система управління мерчандайзингом підвищує продажі шляхом оптимальної організації викладки (доля продажів рівна долі на поличці).
Світовий ринок систем управління мерчандайзингом може зрости до $5,7 мільярда до 2028 року. Це свідчить про їх актуальність та затребуваність серед виробників та роздрібних мереж. Тож правильний вибір цифрового рішення може визначити успіх вашого бізнесу. Що треба врахувати, розглядаючи варіанти систем від різних розробників? Розглянемо головні фактори.
При виборі системи управління мерчандайзингом важливо переконатися, що вона може легко і безпроблемно інтегруватися з існуючими системами у вашій компанії. Наприклад, програма здатна отримувати дані з облікової системи і надавати інформацію для інших систем (управління запасами, управління асортиментом чи аналітичних модулів).Також важливо налагодити обмін даними з обліковою системою для точного відображення фактичних продажів та фінансових даних.
Врахуйте розмір вашої компанії та плановані перспективи росту. Обрана система повинна бути гнучкою і легко масштабованою, щоб задовольняти зростаючі потреби вашого бізнесу. Вона повинна давати можливість спеціалістам адаптуватися до збільшення кількості магазинів, роздрібних точок або товарних категорій без втрати продуктивності та ефективності.
Перед вибором системи дослідіть, які види підтримки та навчання надає постачальник. Мова може йти про технічну підтримку, тренінги, онлайн-ресурси, спеціалізовану документацію або матеріали, створені спільнотою користувачів. Впевніться, що ви матимете доступ до необхідних ресурсів для успішного впровадження та ефективного використання системи. Мерчендайзерам повинні бути доступні інструменти, які допомагають швидко засвоїти принципи роботи та використовувати програму на повну потужність.
24% кібератак спрямовані на роздрібну торгівлю: більше, ніж в будь-якій іншій галузі. Це підкреслює необхідність надійного захисту даних. Зверніть увагу на заходи безпеки, які застосовує система для захисту вашої конфіденційної інформації та даних про клієнтів. Вона повинна мати механізми шифрування даних, резервне копіювання та відновлення інформації, а також обмеження доступу до конфіденційних даних тільки для авторизованих користувачів.
Переконайтеся, що система має всі необхідні функції для вашого бізнесу. Вона повинна допомагати створювати планограми, аналізувати продажі, оптимізовувати розміщення товарів на полицях та виконувати інші завдання, які відповідають вашим унікальним потребам. Важливо зрозуміти, які саме функції є пріоритетними для вашого бізнесу та чи може обрана система їх задовольнити.
Крім цих аспектів, рекомендується провести детальний аналіз вартості впровадження та підтримки, а також проаналізувати відгуки на роботу системи з боку інших користувачів та експертів галузі.
Існує кілька ключових функціональних можливостей, які роблять автоматизоване управління планограмами незамінним і ефективним інструментом для роздрібних мереж. Розгляньмо деякі з них.
Завдяки системі управління, створення планограм стає простим і швидким процесом. Каталог товарів легко інтегрується, а сама система надає можливість працювати зі всіма типами обладнання, що присутні в торговому залі. Це дозволяє спеціалісту зосередитися на вирішенні менш рутинних завдань: наприклад, формувати викладку за стандартами мережі та виконувати інші вимоги комерційного відділу.
Автофейсинг — це функція, що дозволяє автоматично і в реальному часі виставити оптимальну кількість товарів для кожного ряду полиці з метою збалансованого розташування товарів, уникнення перевалу пасивних позицій і забезпечення ефективного використання простору. Так, алгоритми автоматизованої системи ABM Shelf аналізують дані про продажі, обертовість і інші фактори, щоб рекомендувати оптимальну конфігурацію полиці.
В системі ABM Shelf ця функція дозволяє автоматично заповнювати планограму згідно з правилами, встановленими спеціалістом. Наприклад, ви можете налаштувати заповнення полиці на певний відсоток, враховуючи конкретні характеристики товару (тип, розмір, категорію, бренд, ціновий діапазон та інші параметри). Це дозволяє ефективно налаштовувати розміщення товарів відповідно до ваших стратегій і попиту покупців.
Форматна планограма призначена для певної групи або кластеру магазинів. Ця функція дозволяє внести зміни в одну планограму, які автоматично відображаються у всіх призначених для неї магазинах. В ABM Shelf завдяки цій функції можна швидко організовувати ротацію асортименту, заміну товарів та інші зміни у всіх магазинах одночасно, зекономивши час і зусилля.
Формування планограм без належної аналітики може бути збитковим. Тому система управління планограмами надає аналітичні звіти та інструменти для оцінки впливу на бізнес-показники. Ви можете отримати інформацію про продажі, ефективність розміщення товарів, віддачу з полиці і здійснювати стратегічні рішення на основі цих даних.
Наприклад, ABM Shelf дає можливість формувати різні форми звітів, наприклад: рекомендації зміни фейсингів, Like-For-Like, структура викладки, асортименту, запасів, ефективність викладки та ін.. Також можна окремо аналізувати обрану планограму, працювати з візуальною та табличною аналітикою змін на плані залу.
Застосування мобільного додатку ABM Shelf дозволяє працівникам торгових залів оперативно бачити та впроваджувати зміни в викладці. За допомогою сповіщень та системи контролю виконання задач вони можуть отримувати оновлені планограми, а також здійснювати корекцію розміщення товарів безпосередньо на полиці. Це дає можливість підтримувати актуальність і точність викладки, забезпечуючи належну презентацію товарів.
З іншого боку, працівники головного офісу мають зручний доступ до актуальних фотозвітів полиці, зроблених мобільним додатком. Вони можуть контролювати виконання планограм, а також здійснювати необхідні коригування згідно з реальними умовами в магазинах.
Завдяки мобільному застосунку головний офіс може оперативно сповіщати про зміни в планограмах. Для порівняння: у мережах, які не використовують ABM Shelf та подібні інструменти, між створенням планограм та їх потраплянням до магазинів можуть пройти тижні, а то й місяці.
Рішення для управління планограмами ABM Shelf засноване на хмарних технологіях. Воно не потребує додаткового обладнання та інфраструктури в офісі або магазинах. Система розміщується на віддалених серверах, доступних через Інтернет, що забезпечує зручний доступ та оновлення.
Крім того, розробники системи приділяють велику увагу конфіденційності. Всі дані, пов’язані з планограмами та викладкою, зберігаються в безпечних хмарних середовищах, що гарантує захист і інформації про ваш бізнес і клієнтів.
Завдяки цим функціональним можливостям, автоматизоване управління планограмами з ABM Shelf сприяє ефективному розміщенню товарів на полицях, оптимізації продажів і забезпеченню успіху вашого бізнесу. Воно дозволяє зосередитися на стратегічних завданнях і покращенні досвіду клієнтів замість витрачання часу на рутинні процеси створення й оновлення планограм.
Дізнатися більше про рішення та подивитися демо-презентацію ви можете за посиланням https://bit.ly/46LAlBD