
Мережа Eva запустила новий сервіс – індивідуальну консультацію експерта-косметолога


Minecraft вже давно є чимось більшим за гру, він став частиною культури дітей та підлітків. А після виходу однойменного фільму гра, якій уже понад 10 років, отримала нову хвилю популярності. Будинок Іграшок не просто відреагував на тренд, а занурився у всесвіт гри і переосмислив у своїй комунікації. Як це дозволило бренду посилити зв’язок із цільовою аудиторією та збільшити продажі у 3,5 рази, читайте у кейсі.
Кампанія охоплювала різні класичні канали: зовнішні цифрові борди, рекламу в кінотеатрах, медійне просування. Втім, креативи адаптували під знайомий користувачам світ Minecraft. Ритейлер свідомо не згадував Minecraft буквально, але взяв його візуальну мову: стилістику, кольори, форму блоків. А традиційне око на аватарці Instagram-сторінки Будинку Іграшок на цей період отримало піксельне оновлення у стилі гри.
“Minecraft — це окремий світ зі своїми правилами, образами та мовою. Але для тих, хто не в темі, усе це виглядає як просто кубики й пікселі. Якщо не розуміти, що за цим стоїть — як поводяться персонажі, про що вони говорять, від чого саме фанатіють діти — можна легко зробити щось поверхневе, що аудиторія просто проігнорує. Ми від самого початку вирішили не використовувати згадку про гру напряму, а навпаки занурилися у цей всесвіт – це наш підхід до роботи з продуктом. Так ми зрозуміли, які саме візуальні елементи та фрази працюють, чим живе ця спільнота. І вже на основі цього створили креативи, які “зчитуються” миттєво, але при цьому не копіюють гру буквально. Потрібно не просто використати тренд, потрібно у нього зануритись”, – коментує СМО Будинку Іграшок Дарина Скалун.
Так з’явилось комунікаційне повідомлення “Будинок Іграшок: твій новий біом!”. У світі Minecraft це означає нову локацію, яку гравець відкриває та досліджує. А також слоган “Сплавнись – тут фул лут!”, який всі поціновувачі гри читають, як запрошення з’явитись у новій точці (спавнитися) та отримати повний набір ресурсів (луту), необхідний для старту пригоди.
За підсумками перших трьох днів, ритейлер вже спостерігав зріст попиту на іграшки за мотивами Minecraft у 3,5 раза. Для порівняння у квітні минулого року такі продажі спостерігались на тиждень.
Ритейлер зазначає: успіх кампанії не лише завдяки вчасній реакції, а ще й тому що бренд був на одній хвилі з аудиторією.