Підсумки 8 березня в Rechi.ua: трафік виріс на 29%, середній чек – на 42%

Підсумки 8 березня в Rechi.ua: трафік виріс на 29%, середній чек – на 42%

13.03.2017 02:37
  413
Ukrainian Retail Association

Інтернет-магазин Rechi.ua проаналізував підсумки роботи у передсвятковий тиждень і саме свято, виділивши головні тенденції здійснення українцями покупок в ціновому сегменті преміум.

Як повідомила rau.ua прес-служба компанії, в цьому році у Rechi.Ua було перше місце у видачі пошукової системи Google за запитами «подарунки на 8 березня», тому магазин отримував буквально весь існуючий в Україні «подарунковий трафік».

У той же час, в компанії відзначили, що оскільки інтернет-магазин працює в цінових сегментах від середній+ до люкс, то робити висновки про вподобання та інтереси всіх українців перед 8 березня було б невірно. Проте тенденції в сегменті преміум були яскраво вираженими. Як стверджують в Rechi.ua у цьому році українці зовсім перестали купувати нефункціональні подарунки (такі як статуетки, вази і таке інше), а також вкрай рідко купували товари в будинок і прикраси. При цьому лідерами в подарункових замовленнях стали сумки і годинники.

За спостереженнями Rechi.ua пік трафіку в інтернет-магазині припав на вечір 7 березня і першу половину 8-го. В день свята онлайн-продажі подарункових сегментів вже практично зупинилися.

Зростання трафіку за період з 1 по 8 березня по відношенню до аналогічного періоду 2016 року склало 29,07%. Основний приріст трафіку був на сторінці з підбіркою подарунків на 8 березня, а ось на товарні категорії трафік збільшувався не більше, ніж на 10%. Це говорить про те, що навіть за день до свята покупці шукали в першу чергу ідеї подарунків, а не конкретні товари. Кількість людей, які шукали подарунки в Google в день свята, у порівнянні з 8 березня 2016 року збільшилася на 23%.

Середній чек у гривні в інтернет-магазині Rechi.ua за період з 1 по 8 березня збільшився на 42% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року .

«Українські чоловіки стали витрачати на улюблених жінок більше. З урахуванням того, що ціни залишилися приблизно на рівні минулого року, можна говорити про збільшення середньої вартості подарунка в нашій аудиторії. Але навіть при такому значному зростанні середній чек подарункових покупок залишається нижче середнього чека по сайту. Та ж ситуація спостерігалася і на 14 лютого. Тобто на подарунок наші покупці витрачають менше, ніж на покупку для себе», – підкреслили в Rechi.ua.

Довідка. Rechi.ua – онлайн-рітейлер Fashion напрямку, працює на українському ринку з 2008 року. Основні категорії товарів: італійські сумки, взуття, прикраси, годинники. Портфель брендів: Casadei, Minna Parikka, Class Cavalli, Rebecca Minkoff, Versace Collection, прикраси de Grisogono, годинник Versace, годинники Salvatore Ferragamo та ін. За оцінками Української асоціації директ маркетингу в 2015 році Rechi.ua увійшов в десятку найбільших інтернет-магазинів України сегменту fashion.

Читайте також –

Як бренду преміум-сегменту вийти в інтернет – поради від Rechi.Ua


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку