
Король пиріжків: як сімейний бізнес Fornetti перетворився на міжнародну франшизу


PR-агентство Edelman провело дослідження і з’ясувала, що потрібно брендам, щоб зберегти відносини зі споживачами.
Звіт Earned Brand виявив, що 57% споживачів готові купити продукцію бренду або бойкотувати його з-за політичної або соціальної позиції компанії. Покупці також на 30% більш схильні прийняти купівельне рішення про бренд виходячи з принципів бренду, ніж три роки тому.
Edelman опросив більше 14000 людей в 14 країнах, щоб дізнатися статус взаємовідносин покупців і брендів. Половина опитаних зазначила, що приймають купівельні рішення в залежності від позиції бренду, а 67% здійснять свою першу покупку через позиції по щекотливому соціальному питанню. Відносинам між покупцями та брендами сприяє голосна позиція бренду. Так, 23% опитаних згодні заплатити більше за продукти бренду (на 25%), 48% готові захищати бренд і бути його адвокатом, 51% будуть лояльні до нього, здійснювати покупки частіше.
В агентстві відзначили, що дослідження не штовхає бренди в політику. Йдеться про теми, що обговорюються в суспільстві, такі як навколишнє середовище, рівність і імміграція. І хоча деякі з них мають політичний аспект, бренди повинні концентруватися на самих питаннях, а не на їх політичній стороні. Серед інших висновків дослідження:
Джерело: MMR.ua
Покупці більше економлять і менше переймаються статусними речами – NPD Group