Дослідження: для 57% покупців важлива соціальна позиція бренду перед покупкою

Дослідження: для 57% покупців важлива соціальна позиція бренду перед покупкою

21.06.2017 12:20
  639
rau

PR-агентство Edelman провело дослідження і з’ясувала, що потрібно брендам, щоб зберегти відносини зі споживачами.
Звіт Earned Brand виявив, що 57% споживачів готові купити продукцію бренду або бойкотувати його з-за політичної або соціальної позиції компанії. Покупці також на 30% більш схильні прийняти купівельне рішення про бренд виходячи з принципів бренду, ніж три роки тому.

Edelman опросив більше 14000 людей в 14 країнах, щоб дізнатися статус взаємовідносин покупців і брендів. Половина опитаних зазначила, що приймають купівельні рішення в залежності від позиції бренду, а 67% здійснять свою першу покупку через позиції по щекотливому соціальному питанню. Відносинам між покупцями та брендами сприяє голосна позиція бренду. Так, 23% опитаних згодні заплатити більше за продукти бренду (на 25%), 48% готові захищати бренд і бути його адвокатом, 51% будуть лояльні до нього, здійснювати покупки частіше.

В агентстві відзначили, що дослідження не штовхає бренди в політику. Йдеться про теми, що обговорюються в суспільстві, такі як навколишнє середовище, рівність і імміграція. І хоча деякі з них мають політичний аспект, бренди повинні концентруватися на самих питаннях, а не на їх політичній стороні. Серед інших висновків дослідження:

  • Молодих покупців більше хвилює те, що говорить бренд.
  • Для 60% мілленіалів, 53% покоління Z і 51% покоління X має значення погляди бренду, коли вони приймають рішення про покупку.
  • Покупців з високим прибутком також турбують погляди брендів.
  • 57% з тих, хто заробляє у верхньому квартилі, турбують принципи брендів.

Джерело: MMR.ua

Покупці більше економлять і менше переймаються статусними речами – NPD Group


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку