Ірина Поварчук, DCH I&RE: Магазини «не помруть», а стануть комунікаторами між брендом і споживачами
ТРЦ стануть частиною культурного середовища, комунікаційним хабом, місцем пізнання та переживання нових вражень, тому перспективи торгової нерухомості будуються навколо потреб та інтересів клієнта.
Цей матеріал також доступний російською мовою
9 грудня в КВЦ Парковий пройшов IX RAU Summit – підсумкова подія року для власників і топ-менеджерів компаній сфер роздрібної торгівлі, торговельної нерухомості та B2B сектору. На RAU Summit 2021 зібралися близько 500 відвідувачів – це перші особи ключових гравців сфер роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості, представники інвесторів та фінансових організацій, консультанти і виробники, а також гості з ближнього і далекого зарубіжжя.
В рамках четвертої сесії саміту, Ірина Поварчук, генеральний директор DCH Infrastructure & Real Estate розповіла про нові тенденції у ритейлі та девелопменті, а також поділилася результатами реконцепту київського та харківського ТРЦ Караван. RAU пропонує ознайомитись з основними тезами її виступу.
У постпандемійний період активізувалась конкуренція між офлайном та онлайном, і я вважаю, що фізичний магазин не помре, тому що у покупців є шість органів відчуття та багато емоцій і весь цей оркестр бере участь у процесі фізичного шопінгу.
Більшість ретейлерів і девелоперів оцінюють магазин у показниках виторгу на квадратний метр чи на одного співробітника торгового залу. Усе це пов’язано винятково із сприйняттям магазину, як каналу дистрибуції, але магазин став частиною єдиної екосистеми продажів, де комунікація з клієнтом і «доведення» його до покупки здійснюється шляхом багатьох офлайн та онлайн-дотиків.
У майбутньому рітейл буде розвиватись у синергії з e-commerce, і ТРЦ стане рекламним каналом комунікації брендів зі споживачем, щоб запропонувати найкращий досвід. А от девелопери перетворяться у гравців ринку В2С, сегментуючи цільову аудиторію, поглиблюючись в аналітику та працюючи на збільшення охоплень.
ТРЦ стануть частиною культурного середовища, комунікаційним хабом, місцем пізнання та переживання нових вражень, тому перспективи торгової нерухомості будуються навколо потреб та інтересів клієнта. Акцентуватиметься увага не на транзакцію, а на формування простору, який залучатиме покупця і сприятиме продажу товарів, і неважливо чи це буде в онлайні чи офлайні.
Наша компанія планує в рамках мережі ТРЦ створити простір для діалогу з нашими відвідувачами, а до 2023 року оновити усі об’єкти не лише у відповідності з новими трендами в архітектурі, дизайні, технологіях чи спейс-менеджменті, але й у відповідності з новою роллю рітейлу у житті споживача.
Зокрема, нам вдалось у київському ТРЦ Караван провести масштабну реконструкцію екстер’єрів та інтер’єрів, значно підвищити показники енергоефективності, посилити якірний компонент, розширити фуд-корт на 100%, відкрити роледром, скейтпарк та хокейне поле. Інвестиції у реконцепцію цього об’єкту склали $8 млн.
У харківському ТРЦ Караван ми повністю оновили та утеплили фасадну частину із впровадженням енергоефективних технологій, облаштували зони відпочинку, модернізували фонтан, підвищили рівень освітлення до мінімум 350 люкс у торгових галереях і 450 люкс на фуд-корті. До речі, зону фуд-корта ми збільшили на 65%, до 1225 кв. м, вдвічі розширивши кількість посадкових місць: з 320 до 610.
Всередині харківського ТРЦ Караван ми створюємо мультифункціональну зону розваг зі сценою, великим мультимедійним екраном, дитячим майданчиком та акустичними кабінками для телефонних дзвінків. Інвестиції у реконцепцію цього об’єкту склали $9,5 млн.
Читайте також –
Валентина Лобода, DCH I&RE: Після реновації Караван перетворився на ТРЦ приємних вражень