INTERTOP розробив нову іміджеву кампанію спільно з українськими дизайнерами
Мережа магазинів INTERTOP, разом з українськими дизайнерами братами Василем та Іваном Костенко, розробив нову іміджеву кампанію.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, Василь та Іван Костенко, відомі як BRATY, створили серію надихаючих колажів з взуттям INTERTOP.
За допомогою графічних елементів із зображенням флори і фауни, а також фірмового стилю братів, колажі підкреслюють переваги різних моделей взуття.
Кампанія виконана для реклами в пресі, зовнішньої і онлайн-реклами, а також представлена на вітринах, внутрішніх інтер’єрах і відеозаставках мережі магазинів.
Як уточнила маркетинг директор компанії Валерія Толочина, це вже друга колаборація компанії з українськими художниками.
«Унікальні роботи братів Костенко в цьому сезоні перетворять магазини INTERTOP в арт-галерею, де можна буде придбати взуття кращих світових брендів для всієї родини, і в той же час насолодитися мистецтвом», – зазначила Толочина.