![Що найчастіше купували українці у 2024 році: аналітика Maudau](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/obkladinka_maudau-400x210.jpg)
Що найчастіше купували українці у 2024 році: аналітика Maudau
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Мережа магазинів INTERTOP, разом з українськими дизайнерами братами Василем та Іваном Костенко, розробив нову іміджеву кампанію.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, Василь та Іван Костенко, відомі як BRATY, створили серію надихаючих колажів з взуттям INTERTOP.
За допомогою графічних елементів із зображенням флори і фауни, а також фірмового стилю братів, колажі підкреслюють переваги різних моделей взуття.
Кампанія виконана для реклами в пресі, зовнішньої і онлайн-реклами, а також представлена на вітринах, внутрішніх інтер’єрах і відеозаставках мережі магазинів.
Як уточнила маркетинг директор компанії Валерія Толочина, це вже друга колаборація компанії з українськими художниками.
«Унікальні роботи братів Костенко в цьому сезоні перетворять магазини INTERTOP в арт-галерею, де можна буде придбати взуття кращих світових брендів для всієї родини, і в той же час насолодитися мистецтвом», – зазначила Толочина.