Інсайт від Київського КПК – маленька стрічка, здатна наблизити вітчизняного виробника до європейського рівня

Інсайт від Київського КПК – маленька стрічка, здатна наблизити вітчизняного виробника до європейського рівня

08.04.2024 12:13
  994
rau

З кожним днем все більша доля загального ринку продукції реалізується через торговельні мережі. Разом зі збільшенням обсягів товарів зростає і конкуренція. Важливу роль у боротьбі за увагу покупця відіграє грамотний мерчендайзинг, побудований на знанні психології споживача.

Не останніми факторами виступають ефективний тайм-менеджмент обслуговуючого персоналу та мінімізація супутніх витрат на стимулювання продаж. Досвідчені спеціалісти знають, що багато задач можна вирішити за допомогою всього лише сучасної упаковки.

Європейські вимоги «вбудовані» у коробку

Не новина, що для магазинів з великими об’ємами продаж давно застосовують SPR упаковку, в якій викладка товару може здійснюватися безпосередньо у тарному лотку. Однак, на Київському картонно-паперовому комбінаті (ККПК) австрійського Pulp Mill Holding зазначають, що компанії, які експортують свою продукцію до країн ЄС, мають особливі вимоги щодо будови конструкції ящика: замість звичної перфорації обов’язково має бути відривна стрічка. І це не забаганка виробника або ж замовника, а дотримання європейських стандартів.

Гарантія безпеки для працівника, покупця і товару

У залі європейського супермаркету неможливо зустріти працівника, який, розмахуючи канцелярським ножем або ножицями, розпаковує коробки з товаром для викладки. Адже за такої ситуації працівник може порізатися сам, випадково поранити відвідувачів магазину або пошкодити гострим предметом безпосередню упаковку з продукцією. Тому, щоб виключити застосування різально-колючих предметів, надають перевагу пакуванню з вбудованою відривною стрічкою для відкривання.

Зручна конструкція оптимізує робочий час

Коли ящик або лоток можливо відкрити без сторонніх предметів, без потреби силового впливу, це значно економить енергію та час працівників. Отже, упаковка здатна вплинути на ефективність тайм-менеджменту лише завдяки незначній зміні конструкції. Багато представників агропромислового комплексу в Україні також знайомі з такою практичною особливістю, тому ПрАТ «ОЛВІСС СВ» український постачальник свіжої зелені, виробники найсмачніших сирів: Новгород-Сіверський сирзавод, компанія Дубномолоко, та Тернопільський молокозавод використовують її на свою користь, замовляючи тару для своєї продукції виключно з відривною стрічкою замість перфорації.

Завдяки смужкам все на своєму місці

У результаті розпаковки звичайного SRP-лотка, часто зріз з використанням ножа у коробці-підставці може виявитися довільним та навіть розміщуватися на різному рівні від інших упаковок з однаковим товаром – винний вплив людського фактору. Коли ж йдеться про бокси з відривною стрічкою, то зрізи і отвори лишаються саме там, де їх задумав виробник. Важлива і варіативність такого пакування, адже розмістити стрічку або навіть декілька можна у будь-якому місці упаковки. Можливе навіть їх поєднання зі звичною перфорацією.

Наявна відривна стрічка – є економія

Ще нещодавно у нашій країні замовити такі бокси можливості не було. Тепер ж, завдяки новому спеціальному обладнанню з виготовлення гофроупаковки сегменту e-commerce, їх виробляє Київський КПК. За майже рік давні партнери підприємства та нові клієнти, серед яких кондитерська фабрика АВК, ТДВ «Запорізький хлібокомбінат №1», ПрАТ «ЛАНТМАННЕН АКСА» оцінили можливості, які надають нові лінії для запровадження інновацій у звичайні продукти для мерчандайзингу та логістичних компаній. Слід зазначити, що осучаснені бокси, крім ряду переваг, економлять гроші замовника, адже перфорація, якою оснащений звичайний лоток обгорткового типу, впливає на міцність боксу. Для збільшення щільності, яка необхідна при транспортуванні, при виробництві доводиться використовувати марки більш цупкого картону, що дещо збільшує ціну готового виробу. Наявність відривної стрічки у конструкції не позначається на її загальній міцності, тому використовувати більш дорогу основу для виробу сенсу немає. До того ж не потрібно витрачатися на додаткові матеріали для упаковки такі, як скотч або плівка.

Турбота про довкілля – правило здорового бізнесу

Передові компанії та маленькі фірми будують свої стратегії на соціальній відповідальності, одним з ключових аспектів якої є мінімізація впливу їхнього бізнесу на навколишнє середовище. Тара для агропромислових підприємств та харчової промисловості, яку пропонує ККПК, екологічна. Вона зроблена із вторсировини та підлягає повторній переробці з відривною стрічкою включно, тому повністю відповідає сучасним вимогам. Добрий знак – коли заради власних зручностей не доводиться поступатися спільними цінностями.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  76
Усі новини ринку