Як інновації в пакуванні дозволять рітейлеру зекономити: Київський картонно-паперовий комбінат на виставці WorldFood Ukraine

Як інновації в пакуванні дозволять рітейлеру зекономити: Київський картонно-паперовий комбінат на виставці WorldFood Ukraine

27.11.2023 08:30
  1124
rau

Ергономічність, екологічність та ексклюзивність – критерії якості, з огляду на які виробники в умовах сучасного ринку прагнуть постійно створювати інноваційні продукти, аби вони відповідали вимогам безпеки, були зручними у використанні та враховували індивідуальні потреби споживачів.

Це повною мірою стосується і упаковки – важливої складової маркетингових комунікацій. Та чи здатний вітчизняний виробник забезпечити українські підприємства та рітейлерів картонною тарою, яка відповідатиме актуальним запитам та дозволить їм зекономити? На це запитання відповів заступник директора департаменту продажів картону та упаковки Київського КПК Андрій Ребро під час виставки WorldFood Ukraine, що відбулась на початку листопада, та презентував інновації в пакуванні, які нині пропонує комбінат. 

Еволюція SRP-упаковки в контексті світових тенденцій

У сфері збуту Україна наслідує світові тренди, за якими більшість продажів здійснюється через канали сучасної торгівлі. Це породжує певні виклики як для брендів, так і для об’єктів торгівлі:

  • ризик пошкодження товару на шляху від виробника до споживача;
  • брак місця та конкуренція на полицях;
  • витрати на викладку продукції;
  • дефіцит кадрів та вартість персоналу.

Розв’язанню більшості з цих проблемних питань сприяло створення нового виду тари – SRP-упаковки (Shelf Ready Packaging, або дослівно «упаковка, готова для полиць»). З її появою було вирішено принаймі три ключові завдання:

  • безпечне транспортування продукту від виробника до рітейлера;
  • виготовлення компактної упаковки, що відповідає розміру полиць, з розміщенням на ній рекламної інформації про товар;
  • зменшення видатків на мерчандайзинг, адже викладка продукції в SRP-упаковці займає значно менше часу, ніж зазвичай.

Протягом останніх п’яти років цей формат тари значно еволюціонував: від бурих ящиків з примітивною перфорацією до брендованого картону з багатокольоровим друком. Ми пропонуємо зробити наступний крок у розвитку української SRP-упаковки: використовувати відривну стрічку, яка додає пакуванню чимало плюсів. У такій тарі відсутня перфорація, що значно зміцнює ящик, тож товар має більше шансів доїхати непошкодженим від виробника до полиці. Особливо важливо це для тих, хто експортує свою продукцію, адже логістичний шлях у такому випадку набагато довший, ніж до українського споживача.

Паковання «e-commerce box» – ефективне рішення для торгівлі онлайн

Події останніх років надали поштовх для популяризації інтернет-торгівлі. Пропозиції великих та маленьких торговельних онлайн-майданчиків охоплюють широкий спектр продукції: від промислових виробів до продуктів харчування та навіть елітних алкогольних напоїв.
Існує декілька ключових особливостей, наявність яких у тарі забезпечить успіх будь-якого бізнесу, пов’язаного з доставкою.

По-перше, упаковка має гарантувати безпечність транспортування і цілість товару під час перевезень. Новітні розробки в пакуванні максимально ефективні для різних способів доставки.

По-друге, процес пакування має бути швидким, що економитиме робочий час та зберігатиме людський ресурс. Використання пакувальних рішень «e-commerce box» дає можливість зменшити потребу в працівниках, а також знизити фізичне навантаження на них у пікові періоди замовлень. Така оптимізація робочого часу і прискорення операційних процесів несе лише вигоду для товаровиробника.
По-третє, можливість повторної експлуатації та переробки пакувальних матеріалів для мінімізації впливу на довкілля. В Україні багато логістичних служб досі використовують гофроящики, які необхідно заклеювати скотч-стрічкою. Заміна їх на упаковки, що не потребують застосування скотчу, дозволяє нівелювати один з факторів екологічного забруднення.

По-четверте, убезпечення споживача під час відкривання пакунку від травм. Цю задачу вирішує відривна стрічка, що виключає потребу у використанні ріжучих предметів при розпаковці.

У своїх розробках Київський КПК спирається лише на передові практики, які вже позитивно зарекомендували себе на світовому ринку. Одним з таких напрацювань є формат «e-commerce box»  із так званим «швидким» пакуванням, коли одним натисканням дно коробки автоматично розкладається та фіксується застібкою. Скотч у цьому випадку не потрібний, адже тару запечатують спеціальною стрічкою, змащеною клеєм PSA. Відкрити таку посилку вдасться лише за допомогою відривної стрічки. Можна також використати додатковий клейкий елемент, щоб повторно закрити коробку і в ній повернути товар, якщо він не підійшов. Це зручно й економно.

Київський КПК став першим підприємством в Україні, що розпочало виробництво спеціальної тари для електронної комерції в промислових масштабах. Наша нова лінія працює лише з серпня цього року, але дана продукція вже встигла здобути популярність і користується значним попитом.

Успішні кейси упаковки для бізнесу

Ми пропонуємо варіативні рішення для всієї української спільноти онлайн-торгівлі, враховуючи при цьому різні сегменти. У сфері продажу косметичних товарів успішно співпрацюємо з торговельною мережею EVA (ТОВ «РУШ»). Наші клієнти відчули всі зручності і наразі дуже задоволені. Також ми розробили сучасну упаковку в новому форматі для Нової пошти і Meest Пошта. Мережа магазинів Аврора нині тестує пакування «ecommerce box», як і багато інших постійних замовників та потенційних клієнтів.

Ексклюзивні пропозиції та індивідуальний підхід

Наше підприємство готове до втілення побажань та задумів замовника. Ми завжди намагаємося запропонувати цікаві й водночас практичні рішення навіть надскладних завдань. Яскравим прикладом такої синергії з клієнтом стала розробка та реалізація кейсу для MAUDAU (Fozzy Group).

Кінцевий споживач все частіше замовляє алкогольні напої в інтернеті – від однієї пляшки до оптових партій. Але упаковка, яку пропонують магазини, не забезпечує збереження крихкого вантажу при доставці поштовою службою. Це значно обмежує можливості компаній в отриманні сталого прибутку від реалізації товарів у скляній тарі.

Ми подолали цю проблему. Одне з рішень – бокс для пляшки з вкладишем-капсулою безпеки, що має досить складну форму зовнішніх захисних виступів. Вони створюють демпферну підкладку, завдяки якій при падінні пошкодиться тільки зовнішня, а не внутрішня частина бокса. Тож вміст коробки надійно захищений від ударів з усіх боків. На упаковці розміщено і відривну клейку стрічку, яка гарантує щільне закриття. Це зручна, надійна та безпечна конструкція.

Зручність для споживачів та оптимізація витрат – ключові вектори перспективного розвитку

Таким чином, сучасна упаковка від Київського КПК, окрім базових функцій збереження товару під час транспортування, дозволяє оптимізувати технологічні процеси, значно зменшити логістичні і супутні витрати, а також видатки на персонал. Також наша упаковка надає додаткові можливості для брендингу та створення цінності для споживачів.

Довідка. Київський картонно-паперовий комбінат (ПрАТ «ККПК») – підприємство, що входить до австрійського холдингу Pulp Mill Holding GmbH. Спеціалізується на вторинній переробці паперу та картонів, випуску паковальних виробів та санітарно-гігієнічної продукції. Гофроупаковка виготовляється на обладнанні від провідних європейських виробників. Сумарна річна потужність сягає 355 млн кв. м гофрокартону та упаковки.

Серед клієнтів і споживачів продукції комбінату – відомі вітчизняні й міжнародні промислові та логістичні компанії, а також торговельні мережі: Roshen, Нова пошта, Епіцентр, Watsons, EVA та інші.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку